Hanyang University repository
menu
검색
Library
Hanyang
Browse
Communities & Collections
Titles
Authors
My Repository
My Account
Receive email updates
Edit Profile
Repository at Hanyang University
Search
All of Repository
COLLEGE OF COMMUNICATION[E](언론정보대학)
ADVERTISING & PUBLIC RELATIONS(광고홍보학부)
ADVERTISING & PUBLIC RELATIONS(광고홍보학과)
INFORMATION SOCIOLOGY(정보사회학과)
JOURNALISM & MASS COMMUNICATION(신문방송학과)
ETC
Start a new search
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Add filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Sort items by
Relevance
Title
Issue Date
In order
Ascending
Descending
Authors/record
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Results 61-70 of 98 (Search time: 0.003 seconds).
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2008-11
아일랜드형 버스쉘터광고의 효과에 관한 연구 -강남지역을 중심으로-
심성욱
2010-12
What Happens When the Apple Sponsors the Orange? : Congruent and Incongruent Matches of Brands with Events and Image Transfer Effect
심성욱
2007-09
우리나라 초·중·고 교육용 도서에 나타난 광고의 사회적 역할과 그 영향에 관한 연구
심성욱
2007-12
채널 브랜드 개성과 채널 평판이 채널 시청의도에 미치는 영향에 관한 연구: 공중파 채널과 케이블 채널을 중심으로
심성욱
2008-02
공중파 방송의 채널 브랜드 개성과 시청자의 자아 이미지 일치 정도가 채널 브랜드 자산에 미치는 영향
심성욱
2008-10
옥외광고혼잡에 대한 소비자 지각에 관한 연구: 지하철 스크린도어(PSD: Platform Screen Door) 광고물을 중심으로
심성욱
2005-07
대학생들의 광고회의주의에 대한 연구
심성욱
2007-06
선거와 네거티브 캠페인
심성욱
2007-08
매장의 옥외 이미지가 브랜드 이미지에 미치는 영향에 관한 연구
심성욱
2008-04
자아 개념에 따른 4가지 유형의 소비자 집단에 대한 비교 분석
심성욱
previous
1
...
4
5
6
7
8
9
10
next
Discover
-Subject
11
광고효과
10
옥외광고
7
광고태도
6
Digital Signage
6
디지털 사이니지
5
광고회의주의
5
구매의도
4
Advertising Attitude
4
Channel Brand
4
OOH advertising
next >
-Date issued
25
2020 - 2024
39
2010 - 2019
34
2003 - 2009
BROWSE
Communities & Collections
Titles
Authors