Hanyang University repository
menu
검색
Library
Hanyang
Browse
Communities & Collections
Titles
Authors
My Repository
My Account
Receive email updates
Edit Profile
Repository at Hanyang University
Search
All of Repository
COLLEGE OF COMMUNICATION[E](언론정보대학)
ADVERTISING & PUBLIC RELATIONS(광고홍보학부)
ADVERTISING & PUBLIC RELATIONS(광고홍보학과)
INFORMATION SOCIOLOGY(정보사회학과)
JOURNALISM & MASS COMMUNICATION(신문방송학과)
ETC
Start a new search
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Add filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Sort items by
Relevance
Title
Issue Date
In order
Ascending
Descending
Authors/record
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Results 11-20 of 36 (Search time: 0.001 seconds).
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2016-08
소셜 네이티브 광고(Social Native-ads) 태도 및 효과에 관한 연구: 페이스북 스폰서 광고를 중심으로
심성욱
2017-11
광고소구, 관여도, 설득지식에 따른 동영상 네이티브 광고 효과
심성욱
2017-11
한국과 중국의 문화에 따른 광고 차이에 관한 연구: 소구방식, 광고 및 표현전략, 문화패턴의 차이를 중심으로
심성욱
2011-04
이벤트 체험의 효과 과정에서 관여와 기대, 만족의 역할에 관한 연구
심성욱
2010-12
강남역 미디어폴에 관한 연구: 소비자 태도와 이용행태
심성욱
2011-04
대학생들의 소셜미디어 이용동기가 소셜미디어 광고 이용의향에 미치는 영향
심성욱
2011-01
온라인광고와 비실시간 콘텐츠광고 규제를 위한 제도 개선방안
심성욱
2010-12
What Happens When the Apple Sponsors the Orange? : Congruent and Incongruent Matches of Brands with Events and Image Transfer Effect
심성욱
2013-09
담배와 주류회사의 공익적 기업이미지 광고 효과 과정에서 설득지식의 역할에 관한 연구
심성욱
2013-07
기호품 기업광고의 효과과정에서 메시지 유형 및 브랜드 변인의 역할에 관한 연구
심성욱
previous
1
2
3
4
next
Discover
-Subject
7
옥외광고
6
Digital Signage
4
OOH advertising
4
디지털 사이니지
2
Adverising Skepticsm
2
advertising effectiveness
2
Beuty Brand
2
Digital signage
2
Event
2
involvement
next >
-Date issued
2
2018
4
2017
4
2016
6
2015
2
2014
5
2013
5
2012
6
2011
2
2010
BROWSE
Communities & Collections
Titles
Authors