Hanyang University repository
menu
검색
Library
Hanyang
Browse
Communities & Collections
Titles
Authors
My Repository
My Account
Receive email updates
Edit Profile
Repository at Hanyang University
Search
All of Repository
COLLEGE OF COMMUNICATION[E](언론정보대학)
ADVERTISING & PUBLIC RELATIONS(광고홍보학부)
ADVERTISING & PUBLIC RELATIONS(광고홍보학과)
INFORMATION SOCIOLOGY(정보사회학과)
JOURNALISM & MASS COMMUNICATION(신문방송학과)
ETC
Start a new search
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Add filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Sort items by
Relevance
Title
Issue Date
In order
Ascending
Descending
Authors/record
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Results 31-39 of 39 (Search time: 0.002 seconds).
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2011-05
한국방송광고공사의 공익사업 평가에 관한 질적 연구:공공서비스 중요도-성과 분석모형의 적용
심성욱
2012-08
1인 창조기업의 광고콘텐츠산업 적용에 관한 연구 : 기술 및 경영 자원 요인을 중심으로
심성욱
2013-01
국내외 광고제 수상작의 크리에이티비티 표현 요소에 관한 연구
심성욱
2012-12
고속도로 야립광고가 수용자에게 미치는 효과 연구
심성욱
2012-03
영화관람객의 라이프스타일 유형에 따른 극장광고 효과 및 영화이용행태에 관한 연구
심성욱
2011-12
수용자의 내적 특성과 이용 동기가 모바일 뉴스콘텐츠 태도에 미치는 영향에 관한 연구
심성욱
2012-07
디지털 사이니지와 QR코드활용에 관한 연구
심성욱
2011-10
인터랙티브 옥외 광고 수용에 관한 연구: 디지털 사이니지 Stikus Wall 사례를 중심으로
심성욱
2012-01
편의점 디스플레이를 통한 콘텐츠 및 광고태도에 관한 연구 : 매체태도를 중심으로
심성욱
previous
1
2
3
4
next
Discover
-Subject
7
옥외광고
6
Digital Signage
5
디지털 사이니지
4
OOH advertising
2
Adverising Skepticsm
2
advertising effectiveness
2
Beuty Brand
2
Digital signage
2
Event
2
involvement
next >
-Date issued
3
2019
2
2018
4
2017
4
2016
6
2015
2
2014
5
2013
5
2012
6
2011
2
2010
next >
BROWSE
Communities & Collections
Titles
Authors