Hanyang University repository
menu
검색
Library
Hanyang
Browse
Communities & Collections
Titles
Authors
My Repository
My Account
Receive email updates
Edit Profile
Repository at Hanyang University
Search
All of Repository
COLLEGE OF COMMUNICATION[E](언론정보대학)
ADVERTISING & PUBLIC RELATIONS(광고홍보학부)
ADVERTISING & PUBLIC RELATIONS(광고홍보학과)
INFORMATION SOCIOLOGY(정보사회학과)
JOURNALISM & MASS COMMUNICATION(신문방송학과)
ETC
Start a new search
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Add filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Sort items by
Relevance
Title
Issue Date
In order
Ascending
Descending
Authors/record
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Results 1-10 of 10 (Search time: 0.002 seconds).
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2007-11
공공서비스에 대한 신뢰형성 요인 연구: 수돗물에 대한 태도를 중심으로
심성욱
2007-09
우리나라 초중고 교육용도서에 나타난 광고의 사회적 역할과 그 영향에 관한 연구
심성욱
2007-12
채널브랜드 개성과 채널평판이 채널시청의도에 미치는 영향에 관한 연구: 공중파채널과 케이블채널을 중심으로
심성욱
2007-06
선거와 네거티브캠페인
심성욱
2007-04
지하철 모니터 방송 광고 효과에 관한 연구
심성욱
2007-08
매장의 옥외이미지가 브랜드이미지에 미치는 영향에 관한 연구: 옥외광고와 매장 인테리어의 차이가 점포태도 및 구매에 미치는 영향
심성욱
2007-09
우리나라 초·중·고 교육용 도서에 나타난 광고의 사회적 역할과 그 영향에 관한 연구
심성욱
2007-12
채널 브랜드 개성과 채널 평판이 채널 시청의도에 미치는 영향에 관한 연구: 공중파 채널과 케이블 채널을 중심으로
심성욱
2007-06
선거와 네거티브 캠페인
심성욱
2007-08
매장의 옥외 이미지가 브랜드 이미지에 미치는 영향에 관한 연구
심성욱
previous
1
next
Discover
-Subject
2
Brand Image
2
Channel Brand
2
Channel Reputation
2
Consumer Attitude
2
Effectiveness
2
Negative
2
Political advertising
2
Social Role of Advertising
2
Store Image
2
Textbook
next >
BROWSE
Communities & Collections
Titles
Authors