Hanyang University repository
menu
검색
Library
Hanyang
Browse
Communities & Collections
Titles
Authors
My Repository
My Account
Receive email updates
Edit Profile
Repository at Hanyang University
Search
All of Repository
COLLEGE OF SOCIAL SCIENCES[S](사회과학대학)
TOURISM(관광학부)
Articles
Start a new search
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Add filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Sort items by
Relevance
Title
Issue Date
In order
Ascending
Descending
Authors/record
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Results 71-80 of 81 (Search time: 0.001 seconds).
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2015-11
Kano 품질특성과 Timko의 고객만족계수를 이용한 공항 대기환경의 서비스 품질에 관한 연구
현성협
2015-11
The Determinants of Customers' Behavioral Intentions after Service Failure: The Role of Emotions
현성협
2015-07
사행산업의 사회적 갈등에 대한 비판적담론분석: 용산장외발매소를 중심으로
이훈
2015-07
지역주민과 관광객의 공연예술축제 체험에는 차이가 있는가?: 춘천마임축제 도깨비난장 방문객을 중심으로
이훈
2015-08
관광지 주민의 혼잡지각이 감정과 대응행동에 미치는 영향
김남조
2015-10
캠핑객의 과시적 소비성향과 고급 캠핑 브랜드 태도, 브랜드 이미지 및 브랜드 충성도에 관한 연구
김남조
2015-12
Kano 모형을 이용한 항공사 영유아 고객의 기내특화서비스 청사진 도출
조민호
2015-11
The role of transformational leadership in innovation performance of Malaysian SMEs
현성협
2015-12
사회네트워크 분석을 활용한 서울특별시 평일 여가목적지의 연결망 특성 분석
최승담
2015-12
CRITICAL IN-FLIGHT AND GROUND-SERVICE FACTORS INFLUENCING BRAND PRESTIGE AND RELATIONSHIPS BETWEEN BRAND PRESTIGE, WELL-BEING PERCEPTIONS, AND BRAND LOYALTY: FIRST-CLASS PASSENGERS
현성협
previous
1
...
5
6
7
8
9
next
Discover
-Author
32
현성협
19
김남조
11
이훈
7
정철
5
최승담
4
조민호
3
이연택
-Subject
5
Satisfaction
4
기후변화
4
행동의도
3
Behavior Intention
3
controllability
3
Service Quality
3
stability
3
서비스품질
3
충성도
2
airline travelers
next >
BROWSE
Communities & Collections
Titles
Authors