Browsing "STRATEGIC MANAGEMENT(전략경영학과)" byTitle

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2019-02ICT 분야 중소기업의 특성, 조직문화, 기업성과에 관한 실증연구노두환
2019Idiosyncratic risk and Foreign investors: Empirical evidence from Korean stock marketJun ho Hwang
2014-02IPA기법 및 QFD기법을 이용한 염색가공업 품질경쟁력 제고방안에 관한 연구임재호
2020-02IT기업 직원들의 이직의도에 영향을 미치는 요인에 관한 한중 비교 연구조야원
2011-02K-IFRS에서의 확정급여채무 평가와 계리적 손익 분석박형관
2015-08Kano, BW 모형과 QFD를 활용한 국세청 홈택스 서비스 시스템 품질 제고방안에 관한 연구김현수
2019-02Labeling and Customer Loyalty: Mediating Effects of Brand-related ConstructsZheltauova Gulzira
2017-02Linking Work Meaningfulness with Job Crafting: Moderating Role of Identity이상훈
2019Location Determinants of Inward Foreign Direct Investment:Shu Xian ZHENG
2010-02Managing Job-Involvement-Role of R&D Professionals탕위
2017-08Meta Frontier를 이용한 국내 IT서비스기업의 효율성 분석 및 Tobit 모형을 이용한 효율성 결정요인 분석에 대한 연구박지용
2018-08Moderating Factors on the Relationship between Polarity of eWOM and Purchase Intention: Hotel Booking CaseWeiJia Zou
2018-02Nominal Stock Price Anchoring in China's Stock MarketCAOSHENGYE
2017-08PMO 기능의 아웃소싱 효과성 연구이무건
2018-08Political cycle in the market for corporate director전지홍
2015-02R&D역량, 생산역량, 시장지향성, 기업가지향성이 기술혁신에 미치는 영향에 관한 연구(반월,시화 국가산업단지 중소제조업을 중심으로)박용필
2018-08Research on Influencing Factors of Purchase Intention of Smart WatchesLUO YUNLU
2019Research on the Relationship between Board Structure and Corporate Performance——Based on the Empirical Analysis of State-owned Companies and Private Companies in Zhejiang ProvinceCuihonglian
2018-08Research on Use Motivation and Purchase Behavior of Cross-border Imported E-Commerce PlatformCAO SIYU
2019Short- and Long-term Performance of Chinese Overseas Listed CompaniesKANG YUANYUAN

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