2012-11 | Water-Cooled Direct Drive Permanent Magnet Motor Design in Consideration of its Efficiency and Structural Strength | 홍정표 |
2013-05 | Water-Cooled Direct Drive Permanent Magnet Motor Design in Consideration of its Efficiency and Structural Strength | 홍정표 |
2019-06 | Watts-level road-compatible piezoelectric energy harvester for a self-powered temperature monitoring system on an actual roadway | 이태희 |
2012-05 | Weight Reduction Design of In-Wheel type Motor For Power density Improvement | 홍정표 |
2015-10 | Weighted-graph-based supervoxel segmentation of 3D point clouds in complex urban environment | 박장현 |
2016-11 | Welding Loss Modeling and Evaluation of Electric Motors Using Laminated Cores | 홍정표 |
2020-04 | Wound field synchronous motor with hybrid circuit for neighborhood electric vehicle traction improving fuel economy | 임명섭 |
2014-05 | 가변 진폭 하중에 의해 발생하는 고주기 피로수명을 고려한 위상최적설계 | 민승재 |
2016-04 | 가변적 주행환경에 적응 가능한 자동 차로변경 제어 시스템 개발 | 박장현 |
2020-09 | 가변파장 레이저흡수분광법과 레이저유도플라즈마 분광법 복합을 통한 온도장 재건 | 유지형 |
2013-11 | 가상 배열 공간과 가시각을 이용한 충돌위험도 판단 알고리즘 | 허건수 |
2011-09 | 가솔린 엔진의 흡기밸브 리프트 변화에 따른 개별실린더 당량비 추정 및 제어 알고리즘에 관한 연구 | 선우명호 |
2015-04 | 가중밀도모델 기반 순차적 비제약 최적화 | 이태희 |
2011-05 | 감속비를 고려한 In-Wheel type 구동 전동기의 중량 저감 설계 | 홍정표 |
2011-01 | 감지시스템을 통한 차량의 횡 속도 및 슬립각 추정 | 허건수 |
2013-12 | 개선된 최소환산거리 최대화법 | 이태희 |
2011-02 | 개선된 피어슨 시스템을 이용한 신뢰성기반 최적설계 | 이태희 |
2013-05 | 경량화를 위한 로어 컨트롤 암의 다성능 구조 최적설계 | 민승재 |
2013-11 | 경량화를 위한 엔진 크래들의 다성능 구조 최적설계 | 민승재 |
2012-01 | 경사진 노면에서의 차량의 종 속도 추정 | 허건수 |