Browsing "GRADUATE SCHOOL OF BUSINESS[S](경영전문대학원)" byAuthor김종우

Jump to:
All A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
  • Sort by:
  • In order:
  • Results/Page
  • Authors/Record:

Showing results 1 to 30 of 62

Issue DateTitleAuthor(s)
2015-09An Analysis of Term Life Cycle on Social Media: A Case Study of Renewable Energy on Twitter김종우
2020-09Anonymous Participation and Collaboration Efficiency in Online Communities김종우
2013-12Communication, Opponents, and Clan Performance in Online Games: A Social Network Approach김종우
2015-09Customer Satisfaction from Open Source Software Services in the Presence of Commercially Licensed Software김종우
2017-11Effect of Editors’ Commitment on Open Collaboration Contents: Promotion of Wikipedia Featured Articles김종우
2019-03The Effect of Network Position on the Efficiency of Open Collaboration: A Study of Wikipedia Featured Article Edits김종우
2017-07Examining the effect of flow experience on online purchase: A novel approach to the flow theory based on hedonic and utilitarian value김종우
2015-11Exploration of Online Culture Through Network Analysis of Wikipedia김종우
2016-10Exploring the relationship between information satisfaction and flow in the context of consumers' online search김종우
2020-03Impact of public cloud computing service in korean government organizations김종우
2011-07Knowledge hoarding and user acceptance of online discussion board systems in eLearning: A case study김종우
2016-08Performance Evaluation of Domain-Specific Sentiment Dictionary Construction Methods for Opinion Mining김종우
2020-12Predicting Stock Prices Based on Online News Content and Technical Indicators by Combinatorial Analysis Using CNN and LSTM with Self-attention김종우
2014-11Public opinion sensing and trend analysis on social media: A study on nuclear power on twitter김종우
2015-07Satisfaction and Loyalty From Shopping Mall Experience and Brand Personality김종우
2011-01SOA와 클라우드 컴퓨팅의 다측면 비교김종우
2011-04SOA와 클라우드 컴퓨팅의 상호관계 분석을 통한 단계별 상호협력 방안김종우
2015-09A Study on the Exploration of Opinion Leaders and Opinion Mediators on Social Media: Focused on the Nuclear Power Related Tweets김종우
2013-02UCC 추천을 위한 사회 네트워크 분석을 활용한 협업 필터링 기법 연구김종우
2019-04공공데이터를 활용한 아파트 매매 가격 결정 모형의 예측 능력 비교 : 서울 강남구 지역을 중심으로김종우
2017-03공공부문 데이터의 경제적 가치평가 연구: 소상공인 신용보증 데이터 사례김종우
2016-09국내 주요 10대 기업에 대한 국민 감성 분석: 다범주 감성사전을 활용한 빅 데이터 접근법김종우
2012-11국내 클라우드 정책 동향 평가 및 발전방향 연구김종우
2013-08국내 클라우드 정책 분석 및 발전방향에 관한 연구김종우
2011-11국내외 상용 클라우드 서비스의 품질 정보 공개수준에 대한 비교김종우
2018-12기업 내 온라인 커뮤니케이션 채널의 만족도가 커뮤니케이션 효과에 미치는 영향 요인 분석김종우
2020-06마켓 인사이트를 위한 상품 리뷰의 다차원 분석 방안김종우
2013-12모바일과 온라인 게임의 즐거움 요소들에 대한 연구:한국과 중국 간 비교 연구김종우
2014-09부정 탐지를 위한 이상치 분석 활용방안 연구 :농수산 상장예외품목 거래를 대상으로김종우
2011-01블로그 콘텐츠 제작 의도의 영향 요인에 대한 연구 ― 파워 블로거와 일반 블로거의 비교를 중심으로김종우

BROWSE