Hanyang University repository
menu
검색
Library
Hanyang
Browse
Communities & Collections
Titles
Authors
My Repository
My Account
Receive email updates
Edit Profile
Repository at Hanyang University
Search
All of Repository
COLLEGE OF COMPUTING[E](소프트웨어융합대학)
MEDIA, CULTURE, AND DESIGN TECHNOLOGY(ICT융합학부)
Articles
Theses (Master)
Theses (Ph.D.)
Start a new search
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Add filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Sort items by
Relevance
Title
Issue Date
In order
Ascending
Descending
Authors/record
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Results 1-4 of 4 (Search time: 0.002 seconds).
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2012-11
브랜드 앱에 대한 이용자의 체험이 브랜드성과에 미치는 영향에 관한 연구: 텔레프레즌스(telepresence)의매개변인으로서의 역할을 중심으로
이경렬
2011-01
온라인 상의 체험의 유형화와 체험이 웹자산에 미치는 영향에 관한 연구 : 슈미트(Schmitt, 1999)의 총체적 체험이론을 중심으로
이경렬
2010-05
글로벌 브랜드숍의 상업적 공간에 대한 소비자의 체험이 브랜드 자산에 미치는 영향 : 슈미트(Schmitt, 1999)의 체험 마케팅적 관점을 중심으로
이경렬
2011-02
온라인 환경에서의 브랜드자산의 영향요인으로서 체험에 관한 이론적 고찰
이경렬
previous
1
next
Discover
-Author
4
이경렬
-Subject
2
Brand equity
2
brand equity
2
Experience
2
experience
2
브랜드자산
2
총체적 체험
1
blog
1
brand app
1
brand application
1
brand performance
next >
-Date issued
1
2012
2
2011
1
2010
BROWSE
Communities & Collections
Titles
Authors