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연비를 고려한 크리깅 대체모델기반 최적 적응형 순항 제어기 설계

Title
연비를 고려한 크리깅 대체모델기반 최적 적응형 순항 제어기 설계
Other Titles
Kriging Surrogate Model-based Optimal Adaptive Cruise Control Design Considering Fuel Efficiency
Author
이태희
Keywords
적응형 순항 제어; 일정 시간 간격 정책; 실험 계획법; 연비; 크리깅 대체모델; Adaptive Cruise Control; Constant Time Gap Policy; Design of Experiment; Fuel Efficiency; Kriging Surrogate Model
Issue Date
2016-11
Publisher
한국자동차공학회
Citation
2016년 한국자동차공학회 추계학술대회 및 전시회, Page. 310-310
URI
http://www.dbpia.co.kr/Journal/ArticleDetail/NODE07124984https://repository.hanyang.ac.kr/handle/20.500.11754/100791
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COLLEGE OF ENGINEERING[S](공과대학) > AUTOMOTIVE ENGINEERING(미래자동차공학과) > Articles
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