Hanyang University repository
menu
검색
Library
Hanyang
Browse
Communities & Collections
Titles
Authors
My Repository
My Account
Receive email updates
Edit Profile
Repository at Hanyang University
Search
All of Repository
COLLEGE OF COMMUNICATION[E](언론정보대학)
ADVERTISING & PUBLIC RELATIONS(광고홍보학부)
Articles
Start a new search
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Add filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Sort items by
Relevance
Title
Issue Date
In order
Ascending
Descending
Authors/record
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Results 11-20 of 30 (Search time: 0.003 seconds).
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2021-11
Media Ethics, Moral Controversies, and the Sociology of Critique
Thomas Britten Hove
2021-10
한국 기업과 베트남 기업의 광고에 대한 베트남 소비자 반응에 관한 비교연구: 균형이론을 중심으로
한상필
2021-10
비문법적 광고카피의 효과 및 광고가치에 관한 탐색적 연구 - 카피 친숙도, 브랜드 사전 태도를 중심으로 -
이현우
2021-11
A Study on The Teaching Method of Team Teaching in Academia and Industry for The Innovation of Advertising and Public Relations Department Convergence Education
한상필
2021-11
체면 민감성과 SNS 사회자본이 윤리적 소비에 미치는 영향에 관한 연구
한상필
2021-09
베이비부머 세대의 디지털 미디어 리터러시가 매체지속이용의도에 미치는 영향: 자기효능감의 조절효과와 미디어 멀티태스킹의 매개효과를 중심으로
이형석
2021-09
Roles of Temporal Message Framing and Digital Channel Type in Perception and Dissemination of Food Risk Rumors
Thomas Britten Hove
2021-04
뷰티 유튜버의 인구학적 속성과 채널 구독 이용 동기가 태도, 지속시청 의도, 구전 의도에 미치는 영향
심성욱
2021-06
디지털 사이니지 매체태도가 설치 기대효과와 장소성 형성에 미치는 영향 연구 : 안전, 빛공해 문제의 조절효과
심성욱
2021-06
A Content Analysis of Korean and Egyptian Websites in the regard of Online Advertising
심성욱
previous
1
2
3
next
Discover
-Author
7
백혜진
6
심성욱
5
한상필
3
Thomas Britten Hove
3
이형석
2
오현정
2
이현우
2
한미정
-Subject
2
adolescents
2
construal level theory
2
Crisis Communication
2
Empathy
2
intention to share
2
media channel
2
Normative Influence
2
risk perception
2
rumors
2
Social Marketing
next >
BROWSE
Communities & Collections
Titles
Authors