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Issue Date | Title | Author(s) |
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2015-06 | 옥외매체를 활용한 정부광고의 내용분석에 관한 연구 | 심성욱 |
2015-07 | 디지털 스토리텔링 광고의 인게이지먼트 속성이 온라인 구전에 미치는 영향 : 공감의 매개역할을 중심으로 | 한상필 |
2015-08 | Project FIT: A School, Community and Social Marketing Intervention Improves Healthy Eating Among Low-Income Elementary School Children | 백혜진 |
2015-09 | Determinants of caregivers' vaccination intention with respect to child age group: a cross-sectional survey in South Korea | 백혜진 |
2015-09 | The role of negative emotions on motivation and communicative action: Testing the validity of situational theory of problem solving | 한미정 |
2015-01 | Message Testing of Three Ethical Approaches to Health Promotion: Paternalism, Liberalism, and Empowerment | 백혜진 |
2015-01 | Message Testing of Three Ethical Approaches to Health Promotion: Paternalism, Liberalism, and Empowerment | Hove, Thomas Britten |
2015-02 | Cognitive and emotional dimensions of perceived risk characteristics, genre-specific media effects, and risk perceptions: the case of H1N1 influenza in South Korea | Hove, Thomas |
2015-04 | 모바일 리워드어플리케이션 광고의 효과 연구 - 이용행동, 인식, 이용가치 변인을 중심으로 | 한미정 |
2015-04 | TV 공익광고에 나타난 스토리텔링 기법의 탐색: 2003∼2013년의 공공캠페인을 중심으로 | 한미정 |
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