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COLLEGE OF COMMUNICATION[E](언론정보대학)
ADVERTISING & PUBLIC RELATIONS(광고홍보학과)
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2015-05
우수작의 역설 : 광고 크리에이티브의 사용과 보상체계 개선에 관한 개념적 연구
이형석
2019-00
구장 명칭권 스폰서 브랜드 개성과 도시 브랜드 개성의 일치효과 : 프로축 구 K리그 시‧도민 구단을 중심으로
이형석
2020-04
PC게임 장르에 따른 게임 테마음악의 위치화 연구 : 음악종류, 음악의 구조적 요소, 이미지를 중심으로
이형석
2022-11
자기애가 스포츠 용품의 강박적 구매에 미치는 영향 연구: 소비성향의 조절된 매개효과를 중심으로
이형석
2014-11
1990년 창간호부터 2014년 25권5호까지의 내용분석과 연구동향
이형석
2014-10
Cultivating the “Violent America” in the Minds of Koreans :,The Potential Effects of American Television Shows on Korean College Students’ Crime Estimates in the U.S.
이형석
2014-02
A Consumer Dilemma: Privacy Concerns and Use of Personalized Advertising among U.S. College Students
이형석
2015-02
Internet media personality: scale development and advertising implications
이형석
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