Browsing "ADVERTISING & PUBLIC RELATIONS(광고홍보학과)" byAuthor문영숙

Jump to:
All A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
  • Sort by:
  • In order:
  • Results/Page
  • Authors/Record:

Showing results 1 to 15 of 15

Issue DateTitleAuthor(s)
2005-02Advertising appeals and cultural values in television commercials - A comparison of Hong Kong and Korea문영숙
2020-12Effect of Self-Compassion on Evaluation and Choice of Healthy Food문영숙
2013-10Examination of Health Messages in Food Advertising: A Case of South Korea문영숙
2010-12How food ads communicate 'health' with children: a content analysis of Korean television commercials문영숙
2007-07광고 비주얼과 카피의 구조적 관계유형 분석연구문영숙
2017-04광고 연구의 이론 적용과 동향 국내 광고 전문 학술지 내용 분석문영숙
2012-08광고게임의 현황과 특성에 관한 탐색적 연구문영숙
2015-12기부 동기와 기부 의도에 영향을 미치는 심리적 요인: 기부와 자기자비의 관계성에 관한 탐색적 연구문영숙
2015-11기부 동기와 기부 의도에 영향을 미치는 심리적 특성: 기부와 자기자비의 관계성에 관한 연구문영숙
2008-08잡지 광고 메시지의 정보량과 정보유형 분석 연구: 분류 체계의 확장과 적용문영숙
2007-02잡지광고의 정보성 변화에 대한 시차분석연구문영숙
2012-11텔레비전 광고 콘텐츠에 묘사된 외국인 모델의 특성 분석 : 다문화 마케팅을 위한 탐색적 접근문영숙
2014-04텔레비전 광고의 소수 인종 재현에 관한 연구문영숙
2009-08텔레비전 식품광고에 나타난 설득소구와 건강관련주장 분석연구문영숙
2008-06해외유명패션 브랜드에 대한 소비자의 인식과 태도연구:패션라이프스타일 접근문영숙

BROWSE