Hanyang University repository
menu
검색
Library
Hanyang
Browse
Communities & Collections
Titles
Authors
My Repository
My Account
Receive email updates
Edit Profile
Repository at Hanyang University
Search
All of Repository
COLLEGE OF COMMUNICATION[E](언론정보대학)
ADVERTISING & PUBLIC RELATIONS(광고홍보학부)
ADVERTISING & PUBLIC RELATIONS(광고홍보학과)
INFORMATION SOCIOLOGY(정보사회학과)
JOURNALISM & MASS COMMUNICATION(신문방송학과)
ETC
Start a new search
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Add filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Sort items by
Relevance
Title
Issue Date
In order
Ascending
Descending
Authors/record
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Results 1-7 of 7 (Search time: 0.003 seconds).
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2019-05
Does the double jeopardy phenomenon work?: Asian-Western cross-cultural validation
한상필
2012-02
온라인 브랜드 커뮤니티 특성과 자기결정성이 브랜드 자산에 미치는 영향에 관한 연구
한상필
2011-04
진심으로 고객을 생각한 브랜드 e편한 세상
한상필
2011-06
프로 스포츠팀 브랜드연상의 구성요인이 브랜드태도와 구매의도에 미치는 영향
한상필
2019-05
이중위험은 여전히 작동되는 것인가? 아시아-서구권의 교차문화적 연구
한상필
2014-01
체계적 컨텐츠와 트리플 미디어 운용을 통한 잡코리아 브랜드 성공사례
한상필
2013-11
신뢰적 정보원과 설득적 메시지를 통한IBK 기업은행의 성공적 마케팅 커뮤니케이션 사례
한상필
previous
1
next
Discover
-Subject
7
브랜드
2
Double jeopardy
2
Market share
2
Price strategy
2
Revenue
2
가격전략
2
수익
2
시장점유율
2
이중위험
1
Brand Equity
next >
-Date issued
2
2019
1
2014
1
2013
1
2012
2
2011
BROWSE
Communities & Collections
Titles
Authors