Hanyang University repository
menu
검색
Library
Hanyang
Browse
Communities & Collections
Titles
Authors
My Repository
My Account
Receive email updates
Edit Profile
Repository at Hanyang University
Search
All of Repository
COLLEGE OF COMMUNICATION[E](언론정보대학)
ADVERTISING & PUBLIC RELATIONS(광고홍보학부)
ADVERTISING & PUBLIC RELATIONS(광고홍보학과)
INFORMATION SOCIOLOGY(정보사회학과)
JOURNALISM & MASS COMMUNICATION(신문방송학과)
ETC
Start a new search
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Add filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Sort items by
Relevance
Title
Issue Date
In order
Ascending
Descending
Authors/record
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Results 1-10 of 14 (Search time: 0.004 seconds).
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2005-10
소비자-브랜드 관계의 질적 차원에 관한 연구 - 브랜드 자산 요소와의 관계를 중심으로
조병량
2019-05
Does the double jeopardy phenomenon work?: Asian-Western cross-cultural validation
한상필
2008-12
광고를 통한 금융브랜드 제휴와 확장효과의 다양성에 관한 연구
한상필
2009-04
국내 라디오방송의 채널 브랜드와 방송품질에 관한 연구
한상필
2009-05
의류 선도매장(Flagship Store)에서의 브랜드 체험유형이 소비자-브랜드 관계와 브랜드 자산에 미치는 영향
한상필
2012-02
온라인 브랜드 커뮤니티 특성과 자기결정성이 브랜드 자산에 미치는 영향에 관한 연구
한상필
2011-04
진심으로 고객을 생각한 브랜드 e편한 세상
한상필
2011-06
프로 스포츠팀 브랜드연상의 구성요인이 브랜드태도와 구매의도에 미치는 영향
한상필
2011-01
화장품브랜드와 광고모델에 대한 사전지식이 신념편향, 브랜드평가, 구매충동에 미치는 영향에 관한 연구 : 휴리스틱 시스템과 자기애 성향을 중심으로
한상필
2009-12
광고를 통한 금융 브랜드 제휴와 확장효과의 다양성에 관한 연구
한상필
previous
1
2
next
Discover
-Author
13
한상필
1
조병량
-Subject
8
Brand
6
brand
3
브랜드 개성
2
brand alliance
2
brand extension
2
brand personality
2
brocast channel
2
Double jeopardy
2
finance
2
Market share
next >
-Date issued
8
2010 - 2019
6
2005 - 2009
BROWSE
Communities & Collections
Titles
Authors