Hanyang University repository
menu
검색
Library
Hanyang
Browse
Communities & Collections
Titles
Authors
My Repository
My Account
Receive email updates
Edit Profile
Repository at Hanyang University
Search
All of Repository
COLLEGE OF COMMUNICATION[E](언론정보대학)
ADVERTISING & PUBLIC RELATIONS(광고홍보학부)
ADVERTISING & PUBLIC RELATIONS(광고홍보학과)
INFORMATION SOCIOLOGY(정보사회학과)
JOURNALISM & MASS COMMUNICATION(신문방송학과)
ETC
Start a new search
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Add filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Sort items by
Relevance
Title
Issue Date
In order
Ascending
Descending
Authors/record
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Results 1-10 of 12 (Search time: 0.001 seconds).
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2021-04
제1자 관점의 가상현실(Virtual Reality) 콘텐츠 채널 효과: 프레즌스와 공감 인식의 순차적 매개모형을 중심으로
오현정
2021-07
뉴스 기사 속 노인의 특성 및 기사의 논조가 노인 태도, 정서, 그리고 고령친화정책에 대한 태도와 지지의도에 미치는 영향 : 지각된 통제성의 조절효과를 중심으로
오현정
2023-09
대학의 SNS 커뮤니케이션 특성과 총장의 사회적 실재감 및 리더십에 대한 학생들의 인식이 대학-학생 관계성 및 학생 행동의도에 미치는 영향
오현정
2023-01
메타버스에서의 브랜드 경험이 브랜드 태도와 브랜드 구매의도에 미치는 영향 : 제품 유형과 아바타 일치성의 조절 효과를 중심으로
오현정
2022-09-21
Social benefits of living in the metaverse: The relationships among social presence, supportive interaction, social self-efficacy, and feelings of loneliness
오현정
2023-06-01
The Role of Social Presence in Relationships Among Gender Stereotypes, Sexism, and In-Game Sexual Harassment Among Young Korean Gamers
오현정
2024-04
오늘날 식품의 혁신은 어떻게 커뮤니케이션 되는가 : 대체식품 채택에서 사회규범과 정보행동의 역할을 중심으로
오현정
2024-03
가상환경 내 브랜드 태도 형성 연구: 놀이적 개념과 이용-충족이론의 통합적 적용을 중심으로
오현정
2023-12
A preliminary study for developing perceived ESG scale to measure public perception toward organizations' ESG performance
오현정
2024-01-13
Differential effects of digital media platforms on climate change risk information-sharing intention: A moderated mediation model
오현정
previous
1
2
next
Discover
-Subject
3
Empathy
3
Presence
2
Metaverse
2
공감
2
메타버스
2
브랜드 태도
1
Affective evaluation
1
Alternative Foods
1
Brand ttitude
1
climate change
next >
-Date issued
3
2024
5
2023
2
2022
2
2021
BROWSE
Communities & Collections
Titles
Authors