Hanyang University repository
menu
검색
Library
Hanyang
Browse
Communities & Collections
Titles
Authors
My Repository
My Account
Receive email updates
Edit Profile
Repository at Hanyang University
Search
All of Repository
COLLEGE OF COMMUNICATION[E](언론정보대학)
ADVERTISING & PUBLIC RELATIONS(광고홍보학부)
ADVERTISING & PUBLIC RELATIONS(광고홍보학과)
INFORMATION SOCIOLOGY(정보사회학과)
JOURNALISM & MASS COMMUNICATION(신문방송학과)
ETC
Start a new search
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Add filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Sort items by
Relevance
Title
Issue Date
In order
Ascending
Descending
Authors/record
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Results 1-10 of 13 (Search time: 0.001 seconds).
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2009-04
국내 라디오방송의 채널 브랜드와 방송품질에 관한 연구
한상필
2009-07
텔레비전 광고효과의 이월(carryover)과 소멸(decay)에 관한 실증적 연구
한상필
2009-08
신기술로서 인터넷은 광고에서 어떻게 표현 되었는가: 인터넷 관련 제품과 서비스의 텔레비전 광고 내용분석
한상필
2009-05
의류 선도매장(Flagship Store)에서의 브랜드 체험유형이 소비자-브랜드 관계와 브랜드 자산에 미치는 영향
한상필
2009-10
공익광고 캠페인에 대한 수용자의 잠재효과 측정 연구: 2006년과 2008년의 WTP(willingness to pay) Methodology 분석결과를 중심으로
한상필
2009-12
광고를 통한 금융 브랜드 제휴와 확장효과의 다양성에 관한 연구
한상필
2009-10
감성광고 전략을 활용한 SK 텔레콤 ‘사람을 향한 렌즈’ 광고캠페인 사례연구
한상필
2009-11
기업체 PR 담당자와 PR회사 실무자의 PR회사 전문성 인식에 대한 비교 연구: 상호지향성 모델을 이용한 탐색적 고찰
한상필
2009-04
국내 라디오방송의 채널 브랜드와 방송 품질에 관한 연구 : CBS, MBS, SBS, TBS 라디오방송을 중심으로
한상필
2009-07
텔레비전 광고효과의 이월(carryover)과소멸(decay)에 관한 실증적 연구
한상필
previous
1
2
next
Discover
-Subject
4
brand
4
브랜드
2
advertising recall
2
brand personality
2
brocast channel
2
carryover effects of television a...
2
decay effects of television adver...
2
radio broadcasting brand
2
television advertising carryover
2
television advertising effect
next >
BROWSE
Communities & Collections
Titles
Authors