Hanyang University repository
menu
검색
Library
Hanyang
Browse
Communities & Collections
Titles
Authors
My Repository
My Account
Receive email updates
Edit Profile
Repository at Hanyang University
Search
All of Repository
COLLEGE OF COMMUNICATION[E](언론정보대학)
ADVERTISING & PUBLIC RELATIONS(광고홍보학부)
ADVERTISING & PUBLIC RELATIONS(광고홍보학과)
INFORMATION SOCIOLOGY(정보사회학과)
JOURNALISM & MASS COMMUNICATION(신문방송학과)
ETC
Start a new search
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Add filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Sort items by
Relevance
Title
Issue Date
In order
Ascending
Descending
Authors/record
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Results 21-30 of 98 (Search time: 0.003 seconds).
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2019-12
2009년 이후 10년 동안 국내 부당 표시.광고에 관한 연구
심성욱
2016-03
Factors affecting attitudes and behavioural intention towards social networking advertising: a case of Facebook users in South Korea
심성욱
2007-04
지하철 모니터 방송 광고 효과에 관한 연구
심성욱
2016-05
3D 입체영상 기술의 OOH 광고 크리에이티브 적용에 관한 전문가 인식 조사 연구
심성욱
2015-06
옥외매체를 활용한 정부광고의 내용분석에 관한 연구
심성욱
2016-07
SNS를 통한 정보 노출이 브랜드 인지 및 구전행동에 미치는 영향: 소수의 법칙과 고착성 법칙, 상황의 힘 역할을 중심으로
심성욱
2017-07
NFC광고에 대한 극장 관객의 지각된 즐거움, 혁신성이 광고태도와 수용의도에 미치는 영향: 탐색적 연구
심성욱
2017-08
한국과 미국의 야립광고 크리에이티브 측면에 대한 비교 연구: 문화, 광고소구, 형태, 디자인 차원에서
심성욱
2015-05
광고회의주의가 여성소비자의 뷰티 브랜드 구매에 미치는 영향 - 매체 간 비교를 중심으로
심성욱
2015-05
우수작의 역설 : 광고 크리에이티브의 사용과 보상체계 개선에 관한 개념적 연구
심성욱
previous
1
2
3
4
5
6
...
next
next
Discover
-Subject
11
광고효과
10
옥외광고
7
광고태도
6
Digital Signage
6
디지털 사이니지
5
광고회의주의
5
구매의도
4
Advertising Attitude
4
Channel Brand
4
OOH advertising
next >
-Date issued
25
2020 - 2024
39
2010 - 2019
34
2003 - 2009
BROWSE
Communities & Collections
Titles
Authors