Hanyang University repository
menu
검색
Library
Hanyang
Browse
Communities & Collections
Titles
Authors
My Repository
My Account
Receive email updates
Edit Profile
Repository at Hanyang University
Search
All of Repository
COLLEGE OF SOCIAL SCIENCES[S](사회과학대학)
TOURISM(관광학부)
Articles
Start a new search
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Add filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Sort items by
Relevance
Title
Issue Date
In order
Ascending
Descending
Authors/record
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Results 1-10 of 12 (Search time: 0.002 seconds).
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2014-09
컨벤션센터 방문객의 다른 고객들의 지각이브랜드 고급화 형성에 미치는 영향: 체면민감성의 조절효과
현성협
2014-10
호텔 종사자의 직무착근도 향상을 위한 직무자원 요인 및조직시민행동과 직무성과 간 제관계 고찰
현성협
2014-10
Effects of Stability and Controllability Attribution on Service Recovery Evaluation in the Context of the Airline Industry
현성협
2014-06
럭셔리 크루즈 관광객의 웰빙 인지도 향상과 지각된 가격공정성 형성에 영향을 주는 선행변수 고찰에 관한 연구- 주변인 인식의 조절효과와 함께 -
현성협
2014-07
컨벤션센터의 브랜드 풍문이 컨벤션센터의 명품지수와 컨벤션센터 서비스 품질에 미치는 구조관계에 관한 연구: 사회적 비교 정보 집중도의 조절효과와 함께
현성협
2014-11
Overseas travelers' decision formation for airport-shopping behavior
현성협
2014-12
Effects of perceived justice for coaches on athletes' satisfaction, commitment, effort, and team unity
현성협
2014-02
국제 항공여행객들의 공항쇼핑 의도 형성 예측에 대한연구: 계획행동이론의 확장
현성협
2014-05
컨벤션센터의 모바일 정보품질에 대한 이용자 만족이 컨벤션센터 명품지수 및 후속행동에 미치는 효과 분석
현성협
2014-08
컨벤션센터 브랜드 경험이 브랜드 애착과 구전의도 및재방문의도에 미치는 영향: 고객 관여도의 조절 효과
현성협
previous
1
2
next
Discover
-Subject
1
brand experience
1
Brand Hearsay
1
brand image
1
Brand Prestige
1
City Image
1
Commitment
1
controllability
1
Convention Center
1
Convention Centers
1
Convention Experiences
< previous
next >
BROWSE
Communities & Collections
Titles
Authors