Hanyang University repository
menu
검색
Library
Hanyang
Browse
Communities & Collections
Titles
Authors
My Repository
My Account
Receive email updates
Edit Profile
Repository at Hanyang University
Search
All of Repository
COLLEGE OF SOCIAL SCIENCES[S](사회과학대학)
TOURISM(관광학부)
Articles
Start a new search
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Add filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Sort items by
Relevance
Title
Issue Date
In order
Ascending
Descending
Authors/record
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Results 1-8 of 8 (Search time: 0.002 seconds).
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2017-08
한복을 입은 고궁관광객들의 체험 구조분석 - 경복궁 방문자를 대상으로 -
이훈
2017-10
The effect of food quality on behavioral intention in Korean restaurants: From the perspective of Chinese tourists
정철
2011-11
해랑 관광열차 이용객들의 추구편익, 지각된 가치, 만족도 및 충성도의 영향관계 분석
정철
2012-04
Chain restaurant patrons' well-being perception and dining intentions The moderating role of involvement
현성협
2011-09
The impact of advertising on patrons'' emotional responses, perceived value, and behavioral intentions in the chain restaurant industry: The moderating role of advertising-induced arousal
현성협
2016-08
항공사 기내 물리적, 사회적 서비스스케이프가 고객의 지각된 가치, 만족, 충성에 미치는 영향
정철
2011-09
여행상품의 지각된 가치가 만족과 행동의도에 미치는 영향 - 제주 패키지 상품 이용객을 대상으로 -
정철
2020-12
소셜 미디어 마케팅 특성과 지각된 혜택이 지각된 가치, 이용의도, 실제이용에 미치는 영향: 국내 OTA를 중심으로
김남조
previous
1
next
Discover
-Author
4
정철
2
현성협
1
김남조
1
이훈
-Subject
4
Satisfaction
4
지각된 가치
2
Behavioral intentions
2
Chain restaurant
2
Loyalty
2
만족
1
Actual use
1
Advertising
1
Authenticity
1
Behavioral behavior
next >
-Date issued
1
2020
2
2017
1
2016
1
2012
3
2011
BROWSE
Communities & Collections
Titles
Authors