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Issue Date | Title | Author(s) |
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2012-03 | A model of a patron's innovativeness formation toward a chain restaurant brand | 현성협 |
2018-06 | 게스트하우스 서비스품질이 신뢰, 만족도 및 충성도에 미치는 영향: 외래관광객을 중심으로 | 정철 |
2018-03 | 행위자-네트워크 이론을 적용한 관광분야 공유경제 플랫폼의 성장과정 분석: 에어비앤비를 중심으로 | 김남조 |
2014-03 | Effects of Perceived Justice for Coaches on Athletes' Trust, Commitment, and Perceived Performance: A Study of Futsal and Volleyoall Players | 현성협 |
2013-01 | Multi-dimensions of patrons' emotional experiences in upscale restaurants and their role in loyalty formation: Emotion scale improvement | 정철 |
2015-02 | Customer retention in the medical tourism industry: Impact of quality, satisfaction, trust, and price reasonableness | 현성협 |
2015-08 | 의료관광 정보원천이 메디컬호텔의 지각된 혜택, 신뢰, 감정적브랜드 애착 및 옹호적인 태도에 미치는 영향 | 현성협 |
2013-03 | Risk communication in South Korea: Social acceptance of nuclear power plants (NPPs) | 한동섭 |
2020-09 | 국내 온라인 여행사의 정보시스템 품질이 신뢰, 이용의도, 실제 이용에 미치는 영향 | 김남조 |
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