2012-08 | Changes to the Educational Paradigm and Smart Learning: How Shall We View Them? | 권성호 |
2011-12 | CIPP 평가모형을 적용한 경력사원 입문교육 프로그램의 만족도에 영향을 미치는 요인분석 | 송영수 |
2011-06 | CIPP 평가모형을 적용한 경력사원 입문교육 프로그램의 만족도에 영향을 미치는 요인에 관한 연구 | 송영수 |
2012-02 | CIPP 평가모형을 적용한 대기업 신입사원 입문교육 만족도에 관한 연구-H그룹(기업집단)을 중심으로- | 송영수 |
2012-04 | CIPP 평가모형을 적용한 대학 e-러닝 영어전용강좌(EMI)의 학습만족도 연구 | 송영수 |
2014-11 | Cognitive Task Analysis using different interview methods | 김동식 |
2013-09 | A Comparative analysis of graduate HRD curricular content between the U.S. and Korea | 송지훈 |
2013-09 | A Comparative analysis of graduate HRD curricular content between the U.S. and Korea | 송지훈 |
2019-09 | Consequences of Not Conducting Measurement Invariance Tests in Cross-Cultural Studies: A Review of Current Research Practices and Recommendations | 이윤수 |
2020-06 | Creativity and knowledge creation: the moderated mediating effect of perceived organizational support on psychological ownership | 송지훈 |
2013-08 | CSCL 환경에서 컨셉맵핑 도구 비교.분석 | 김동식 |
2013-06 | CSCL에서 완성하기 과제의 소거 수준과 자신에게 설명하기 활동의 제공 방식이 협력부하 및 협력학습성과에 미치는 영향 | 김동식 |
2014-09 | CSCL에서 의사결정 유형과 협력적 정보처리지원 수준이 협력성과, 협력구성원 간의 사회적 지지도 및 협력부하에 미치는 영향 | 김동식 |
2015-09 | CTA(Cognitive Task Analysis) 인터뷰 방식에 따른 영상제작 과제 수행의 전문성 비교 | 김동식 |
2015-10 | Cultural Sensitivity and Design Implications of MOOCs from Korean Learners’ Perspectives: Case Studies on edX and Coursera | 안미리 |
2013-04 | Designing sentence templates in computer-supported collaborative learning | 김동식 |
2019-01 | Developing team creativity: The influence of psychological safety and relation-oriented shared leadership | 이윤수 |
2011-04 | Development of a Pastor Competency Model | 권성호 |
2014-07 | Development of design guidelines for tools to promote differentiated instruction in classroom teaching | 안미리 |
2014-07 | Development of design guidelines for tools to promote differentiated instruction in classroom teaching | 차현진 |