Hanyang University repository
menu
검색
Library
Hanyang
Browse
Communities & Collections
Titles
Authors
My Repository
My Account
Receive email updates
Edit Profile
Repository at Hanyang University
Search
All of Repository
GRADUATE SCHOOL OF BUSINESS[S](경영전문대학원)
BUSINESS ADMINISTRATION(경영학과)
Articles
Start a new search
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Add filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Sort items by
Relevance
Title
Issue Date
In order
Ascending
Descending
Authors/record
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Results 1-8 of 8 (Search time: 0.002 seconds).
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2015-04
제품특성과 판매원의 동기간의 상호작용이 적응 판매행동에 미치는 영향
한상린
2015-04
전통시장 유통정책을 위한 문화관광형 전통시장의 가치추정 분석- 여행비용법(TCM)을 중심으로 -
한상린
2015-07
브랜드에 대한 소비자 팬쉽의 선행요인과 결과요인 간의 구조적 관계에 관한 연구
한상린
2015-06
해외직접구매 이용자의 지각된 가치가 만족 및 재이용의도에 미치는 영향
한상린
2015-07
Priority Factors of Service Recovery Strategy in Distribution Channel
한상린
2015-09
패밀리 룩을 통한 제품 실체성 지각과 브랜드 태도에 관한 연구
한상린
2015-10
Exploratory Study of the Impact of Social Media Marketing on Consumer Purchase Intention: Comparative Study of Pakistan and South Korea
한상린
2015-12
B2B제품의 거래기간 영향요인과 장기지향성 결정요인의 비교연구: 순위로짓모델을 중심으로
한상린
previous
1
next
Discover
-Subject
1
Adaptive Selling Behavior
1
AHP
1
Anthropomorphism
1
B2B relationships
1
B2B transaction
1
B2Bmarket
1
B2B시장
1
B2B제품거래
1
Brand Differentiation
1
Brand fanship
next >
BROWSE
Communities & Collections
Titles
Authors