Hanyang University repository
menu
검색
Library
Hanyang
Browse
Communities & Collections
Titles
Authors
My Repository
My Account
Receive email updates
Edit Profile
Repository at Hanyang University
Search
All of Repository
GRADUATE SCHOOL OF BUSINESS[S](경영전문대학원)
BUSINESS ADMINISTRATION(경영학과)
Articles
Start a new search
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Add filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Sort items by
Relevance
Title
Issue Date
In order
Ascending
Descending
Authors/record
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Results 1-5 of 5 (Search time: 0.003 seconds).
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2016-12
다국적기업의 글로벌 CSR 프로그램의 소비자효과 분석: CSR 대상, NGO 그리고 모국이미지 요인 중심으로
한충민
2011-08
한류가 한국 화장품 브랜드의 이미지에 미치는 영향: 한류 광고 vs. 국가이미지 효과
한충민
2013-03
베트남 진출 외국 기업의 CSR 활동이 국가이미지에 미치는 영향
한충민
2015-05
Consumer Expectations of Corporate Social Responsibility of Foreign Multinationals in Korea
한충민
2011-03
외국 기업의 사회적 책임 기대에 관한 실증 연구 - 유럽 자동차 업체를 중심으로
한충민
previous
1
next
Discover
-Subject
3
국가이미지
2
multinational firms
2
self-transcendence value
1
China marketing
1
corporate social responsibilities
1
Corporate social responsibilities...
1
CSR
1
Global CSR expectation
1
Korean wave
1
Korean wave marketing
next >
-Date issued
1
2016
1
2015
1
2013
2
2011
BROWSE
Communities & Collections
Titles
Authors