2019-07 | Controlling shareholders' tax incentives and related party transactions | 정희선 |
2019-09 | Three worlds of global value chains: multiple governance and upgrading paths in the Korean animation industry | 이준구 |
2021-01 | Does corporate social responsibility matter even in the B2B market?: Effect of B2B CSR on customer trust | 한상린 |
2021-02 | IMPACT OF ANTI-CORRUPTION LEGISLATION ON CORPORATE ENTERTAINMENT EXPENSE AND PERFORMANCE | 정석윤 |
2021-02 | Relationships among Healthcare Digitalization, Social Capital, and Supply Chain Performance in the Healthcare Manufacturing Industry | 이창원 |
2021-02 | Impacts of cruise industry corporate social responsibility reputation on customers' loyalty: Mediating role of trust and identification | 박정근 |
2021-02 | DEMATEL을 이용한 유지보수 성과지표의 인과관계 연구: 도시철도 차량 유지보수 운영을 중심으로 | 한현수 |
2021-02 | Estimating the BIS Capital Adequacy Ratio for Korean Banks Using Machine Learning: Predicting by Variable Selection Using Random Forest Algorithms | 신민수 |
2021-02 | Importance of offline service quality in building loyalty of OC service brand | 김보영 |
2021-02 | 인지적 종료욕구가 협상행동에 미치는 영향 | 오세형 |
2021-02 | 대학생의 기회발견행동이 기회인식 및 기업가정신에 미치는 영향: 반기업 정서의 조절효과 | 박병진 |
2021-02 | 창업기업의 경영자 혁신이 구성원의 혁신행동에 미치는 영향 : 실행 DNA 관점에서 | 이창원 |
2021-02 | 국방 전장관리정보체계 연구개발사업의 애자일 적용 방안 연구 | 임규건 |
2021-02 | 1960년대 한국 면방직업의 조정된 교섭 사례와 그 함의 | 임상훈 |
2021-02 | When service providers become service recipients: negative spillover effects of burnout among luxury service providers | 현효원 |
2021-02 | When service providers become service recipients: negative spillover effects of burnout among luxury service providers | 박정근 |
2021-02 | 데이터 기반의 디자인 씽킹을 이용한 서비스 개선 전략에 대한 연구: 홈쇼핑의 T 커머스 사례 분석을 중심으로 | 차경진 |
2021-02 | 데이터 기반의 디자인 씽킹을 이용한 서비스 개선 전략에 대한 연구: 홈쇼핑의 T 커머스 사례 분석을 중심으로 | 임규건 |
2021-01 | A study of antecedents and outcomes of social media WOM towards luxury brand purchase intention | 현효원 |
2021-01 | Supply chain investment and contracting for carbon emissions reduction: A social planner's perspective | 최성용 |