Browsing "BUSINESS ADMINISTRATION(경영학과)" byTitle

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Issue DateTitleAuthor(s)
2019-06SAP의 직무중심 인사관리 사례 연구유규창
2015-07Satisfaction and Loyalty From Shopping Mall Experience and Brand Personality김종우
2018-03SEASONALITY OF CONSUMERS' THIRD-PARTY ONLINE COMPLAINING BEHAVIOR박정근
2020-09seq2vec Analyzing sequential data using multi-rank embedding vectors차경진
2017-07The Sequence of Sequential Investment and Its Competitive Effect임형록
2017-01Sequencing of multi-faceted job satisfaction across business-to-business and business-to-consumer salespeople: A multi-group analysis박정근
2016-12SEQUENTIAL FOREIGN DIRECT INVESTMENT UNDER INFORMATION ASYMMETRY: LESSONS FROM KOREAN COMPANIES' OUTWARD FDIS TO CHINA임형록
2015-09Service Science Trend and Paradigm이창원
2014-12Skill Formation and Career Development of Master Craftswomen in the Korean Clothing and Textile Industry임상훈
2012-09Smart-Integrated U-Health System Development for Aging Society이창원
2015-12SNS 기술의 B2C 채널 효용 기여 모형한현수
2017-06SNS 특성이 브랜드 자산과 소비자구매의도에 미치는 영향 : 중국 사례를 중심으로김보영
2011-02SNS(Social Network Service) 이용고객의 기술준비도가 온라인 오피니언리더 활동에 미치는 영향한상린
2011-01SOA와 클라우드 컴퓨팅의 다측면 비교김종우
2011-04SOA와 클라우드 컴퓨팅의 상호관계 분석을 통한 단계별 상호협력 방안김종우
2014-12A Social Network Analysis of the Ecosystem Transformation Caused by Technological Innovation조남재
2016-08Social Sentiment and Stock Trading via Mobile Phones이상용
2017-04SPA 브랜드에 대한 브랜드 체험이 브랜드 애착의 형성과 브랜드 충성도에 미치는 영향분석: 지각된 통제와 소비자 독특성 욕구의 조절효과를 중심으로한상린
2012-10SPA브랜드 전략적 요인들의 품질 분류에 브랜드 태도의 결정효과 분석한상린
2013-01SPA브랜드 전략적 요인들의 품질 분류에 따른 브랜드 태도 결정효과 분석한상린

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