2019-06 | SAP의 직무중심 인사관리 사례 연구 | 유규창 |
2015-07 | Satisfaction and Loyalty From Shopping Mall Experience and Brand Personality | 김종우 |
2018-03 | SEASONALITY OF CONSUMERS' THIRD-PARTY ONLINE COMPLAINING BEHAVIOR | 박정근 |
2020-09 | seq2vec Analyzing sequential data using multi-rank embedding vectors | 차경진 |
2017-07 | The Sequence of Sequential Investment and Its Competitive Effect | 임형록 |
2017-01 | Sequencing of multi-faceted job satisfaction across business-to-business and business-to-consumer salespeople: A multi-group analysis | 박정근 |
2016-12 | SEQUENTIAL FOREIGN DIRECT INVESTMENT UNDER INFORMATION ASYMMETRY: LESSONS FROM KOREAN COMPANIES' OUTWARD FDIS TO CHINA | 임형록 |
2015-09 | Service Science Trend and Paradigm | 이창원 |
2014-12 | Skill Formation and Career Development of Master Craftswomen in the Korean Clothing and Textile Industry | 임상훈 |
2012-09 | Smart-Integrated U-Health System Development for Aging Society | 이창원 |
2015-12 | SNS 기술의 B2C 채널 효용 기여 모형 | 한현수 |
2017-06 | SNS 특성이 브랜드 자산과 소비자구매의도에 미치는 영향 : 중국 사례를 중심으로 | 김보영 |
2011-02 | SNS(Social Network Service) 이용고객의 기술준비도가 온라인 오피니언리더 활동에 미치는 영향 | 한상린 |
2011-01 | SOA와 클라우드 컴퓨팅의 다측면 비교 | 김종우 |
2011-04 | SOA와 클라우드 컴퓨팅의 상호관계 분석을 통한 단계별 상호협력 방안 | 김종우 |
2014-12 | A Social Network Analysis of the Ecosystem Transformation Caused by Technological Innovation | 조남재 |
2016-08 | Social Sentiment and Stock Trading via Mobile Phones | 이상용 |
2017-04 | SPA 브랜드에 대한 브랜드 체험이 브랜드 애착의 형성과 브랜드 충성도에 미치는 영향분석: 지각된 통제와 소비자 독특성 욕구의 조절효과를 중심으로 | 한상린 |
2012-10 | SPA브랜드 전략적 요인들의 품질 분류에 브랜드 태도의 결정효과 분석 | 한상린 |
2013-01 | SPA브랜드 전략적 요인들의 품질 분류에 따른 브랜드 태도 결정효과 분석 | 한상린 |