Hanyang University repository
menu
검색
Library
Hanyang
Browse
Communities & Collections
Titles
Authors
My Repository
My Account
Receive email updates
Edit Profile
Repository at Hanyang University
Search
All of Repository
GRADUATE SCHOOL OF BUSINESS[S](경영전문대학원)
BUSINESS ADMINISTRATION(경영학과)
ETC
Start a new search
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Add filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Sort items by
Relevance
Title
Issue Date
In order
Ascending
Descending
Authors/record
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Results 1-10 of 13 (Search time: 0.002 seconds).
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2014-08
기업의 사회적 책임(CSR) 활동에서 인식가능성 효과가기업이미지에 미치는 영향: 적합성과 성별의 상호작용을 중심으로
한상린
2014-07
Role of Service Quality in B2B Relationship Performance: Scale Development and B-SERVQUAL Model
한상린
2014-06
기술준비도와 소비자 관여도가 혁신제품의 수용과정에 미치는 영향
한상린
2014-06
서비스 실패 시 회복전략 우선순위에 관한 연구: AHP분석을 중심으로
한상린
2014-02
하이테크 제품의 가치일치성이 구매 후 행동에 미치는 영향에 관한 연구
한상린
2014-12
국내 B2B마케팅의 연구 동향과 향후 연구방향
한상린
2014-12
제품유형에 따른 브랜드 체험과 브랜드 충성도 간의 관계 연구
한상린
2014-10
Antecedents and performance outcomes of flexibility in industrial customer-supplier relationships
한상린
2014-02
모바일 소셜커머스의 사용동기 분석 연구
한상린
2014-11
Corporate Social Responsibility in B2B Relationships
한상린
previous
1
2
next
Discover
-Subject
3
Commitment
2
Flexibility
2
브랜드 개성
2
브랜드 애착
2
브랜드 체험
2
브랜드 충성도
1
Adoption process
1
Analytic Hierarchy Process(AHP)
1
B2B CSR
1
B2B Marketing
next >
BROWSE
Communities & Collections
Titles
Authors