Hanyang University repository
menu
검색
Library
Hanyang
Browse
Communities & Collections
Titles
Authors
My Repository
My Account
Receive email updates
Edit Profile
Repository at Hanyang University
Search
All of Repository
GRADUATE SCHOOL OF BUSINESS[S](경영전문대학원)
BUSINESS ADMINISTRATION(경영학과)
ETC
Start a new search
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Add filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Sort items by
Relevance
Title
Issue Date
In order
Ascending
Descending
Authors/record
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Results 1-10 of 15 (Search time: 0.002 seconds).
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2013-03
Effects of technology readiness on prosumer attitude and eWOM
한상린
2013-02
기술준비도와 고객참여가 서비스품질, 고객만족, 서비스 재구매의도에 미치는 영향 - 패밀리레스토랑을 중심으로
한상린
2013-03
고려상표군 간의 집단유인 효과에 관한 탐험적 연구
한상린
2013-09
기술준비도와 고객참여가 서비스품질, 고객만족, 서비스 재구매의도에 미치는 영향 - 패밀리레스토랑을 중심으로
한상린
2013-09
스포츠센터의 서비스보증이 서비스품질, 서비스가치, 고객만족, 고객충성도에 미치는 영향
한상린
2013-10
연예인의 기부활동이 대중의 기부참여에 미치는 영향
한상린
2013-11
사회교환 이론을 중심으로 한 대기업과 중소기업 간의 장기적 동반성장 구축요인 연구
한상린
2013-11
서울시 유통산업의 지역경제적 파급효과 분석
한상린
2013-04
골프장 서비스 품질과 경기 도우미의 태도가 이용객의 만족도와 재방문 의도에 미치는 영향
한상린
2013-04
소셜미디어 이용 동기의 차원 분석과 마케팅 시사점에 관한 탐색적 연구
한상린
previous
1
2
next
Discover
-Subject
4
Customer Satisfaction
4
고객만족
3
Service Quality
3
서비스품질
2
Customer Participation
2
Repurchase Intention
2
Self Service Technology
2
Technology Readiness
2
경제?경영 / Business & Manage...
2
고객참여
next >
BROWSE
Communities & Collections
Titles
Authors