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GRADUATE SCHOOL OF BUSINESS[S](경영전문대학원)
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2017-07
Individualism, collectivism, and consumer animosity in emerging Asia: evidence from Korea
한충민
2017-06
해외 CSR에 대한 모국 소비자의 평가
한충민
2017-05
소비자 자민족주의 가치와 광고가 브랜드 선택에 미치는 영향: 중국 밀레니엄 세대 중심으로
한충민
2016-11
Global identity strategy and its efficacy for Asian brands: Is Toyota global or Japanese to consumers?
한충민
2016-12
다국적기업의 글로벌 CSR 프로그램의 소비자효과 분석: CSR 대상, NGO 그리고 모국이미지 요인 중심으로
한충민
2016-12
Can CSR by MNEs enhance home country image? An empirical investigation with Asian MNEs in Vietnam
한충민
2017-04
Cosmopolitanism and ethnocentrism among young consumers in emerging Asia: Chinese vs Koreans towards Japanese brands
한충민
2018-02
중국 소비자의 세계주의 성향에 있어 브랜드 원산지와 명성의 조절 효과
한충민
2018-05
해외 CSR을 수행하는 한국 기업의 특성에 관한 실증 연구: 중국 시장 중심으로
한충민
2019-06
Can corporate philanthropy change consumers’ perceptions of Japanese multinationals and reduce animosity toward them?
한충민
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-Subject
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country image
5
Consumer cosmopolitanism
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CSR
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국가이미지
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소비자 자민족주의
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중국 마케팅
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Consumer animosity
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consumer ethnocentrism
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Korean wave
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