Browsing "GRADUATE SCHOOL OF BUSINESS[S](경영전문대학원)" byTitle

Jump to:
All A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
  • Sort by:
  • In order:
  • Results/Page
  • Authors/Record:

Showing results 1 to 20 of 1289

Issue DateTitleAuthor(s)
2015-121인 가구의 금융 포트폴리오 특성 분석이창민
2014-08'린 스타트업': 창업 초기기업의 실패 최소화 전략이상명
2018-124분기 부채규모 변동이시장반응에 미치는 영향조중석
2012-0560년을 이어온 지속 성장의 비밀: LG화학의 전략, 관리, 문화에대한 종단적 사례분석이상명
2012-0460여 년을 이어온 지속성장의 비밀:LG화학의 전략, 관리, 문화에 대한 종단적 사례분석한정화
2018-08The Accrual Anomaly in the Corporate Bond Market : Korean Evidence강형구
2019-06The acculturative stress of host country managers working at MNC subsidiaries: Determinants and effects이병희
2017-03After-hours block trading, short sales, and information leakage: Evidence from Korea전상경
2014-05Against the Odds: Korea’s National Pension Service Success in a Slower-Growth Era강형구
2018-04AHP를 이용한 물류서비스품질 선택요인의 상대적 중요도에 관한 연구: 물류기업과 고객 간의 비교를 중심으로부제만
2017-12AHP를 이용한 수입자동차 구매 선택 요인에 관한 연구부제만
2019-05AI 키즈폰의 소비자리뷰 분석을 통한 제품전략개선에 대한 연구차경진
2016-10Airport emergency evacuation planning: An agentbased simulation study of dirty bomb scenarios김용석
2015-10Alliance mode in inter-firm cooperation: A real option view이웅희
2012-02An analysis of agricultural informatization in Korea: the government's role in bridging the digital gap강형구
2016-12An Analysis and Improvement Strategy of the Technology Transfer Efficiency for Public Research Institutes이상명
2012-03An analysis of agricultural informatization in Korea: the government's role in bridging the digital gap강형구
2013-05Analysis of Consumer Buying Behavior: Price Discounts through Consumption Patterns of Instant Ramen강형구
2013-05Analysis of Consumer Buying Behavior: Price Discounts through Consumption Patterns of Instant Ramen강형구
2018-09Analysis of Factors that Affect Successor Satisfaction in Family Firm조남재

BROWSE