Hanyang University repository
menu
검색
Library
Hanyang
Browse
Communities & Collections
Titles
Authors
My Repository
My Account
Receive email updates
Edit Profile
Repository at Hanyang University
Search
All of Repository
COLLEGE OF BUSINESS AND ECONOMICS[E](경상대학)
BUSINESS ADMINISTRATION(경영학부)
Articles
Theses (Master)
Theses (Ph.D.)
Start a new search
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Add filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Sort items by
Relevance
Title
Issue Date
In order
Ascending
Descending
Authors/record
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Results 1-10 of 11 (Search time: 0.001 seconds).
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2018-12
공급기업의 관계마케팅 노력이 관계성과에 미치는 영향에 있어서 구매전략과 환경 동태성의 조절효과에 관한 연구
문준연
2018-12
편익 소구 유형과 자아해석 및 불공정성 인식이 공익 광고 태도 및 친사회적 행동 의도에 미치는 영향
문준연
2019-06
The moderating effect of buyer purchasing strategy on the relationship between supplier transaction-specific investment and supplier firm performance
문준연
2017-02
친환경 속성 중심성과 조절초점 및 메시지 프레이밍이 제품태도 및 구매의도에 미치는 영향
문준연
2017-02
메시지 프레이밍과 조절초점이 공익광고 태도 및 친사회적 행동의도에 미치는 영향
문준연
2016-04
공급기업의 거래특유투자가 성과에 미치는 영향에 있어서 구매기업의 구매전략의 조절효과에 관한 연구
문준연
2015-06
희소성과 브랜드 신뢰도, 제품 유형 및 조절초점이 소비자 구매의도에 미치는 영향에 관한 연구
문준연
2015-12
스키 리조트 속성이 고객만족과 리조트 이미지 및 고객 충성도에 미치는 영향
문준연
2017-02
메시지 프레이밍과 조절초점이 공익광고태도 및 친사회적행동의도에 미치는 영향
문준연
2013-10
Introduction: Strategic thinking in marketing
문준연
previous
1
2
next
Discover
-Subject
4
조절초점
3
메시지 프레이밍
3
조절적합성 효과
2
Global Marketing Conference
2
Information Processing Fluency
2
Korean Scholars of Marketing Science
2
Message Framing
2
Public Marketing
2
Regulatory Fit Effect
2
Regulatory Focus
next >
-Date issued
1
2019
2
2018
3
2017
1
2016
2
2015
1
2014
1
2013
BROWSE
Communities & Collections
Titles
Authors