Hanyang University repository
menu
검색
Library
Hanyang
Browse
Communities & Collections
Titles
Authors
My Repository
My Account
Receive email updates
Edit Profile
Repository at Hanyang University
Search
All of Repository
COLLEGE OF BUSINESS AND ECONOMICS[E](경상대학)
BUSINESS ADMINISTRATION(경영학부)
Articles
Theses (Master)
Theses (Ph.D.)
Start a new search
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Add filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Sort items by
Relevance
Title
Issue Date
In order
Ascending
Descending
Authors/record
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Results 11-20 of 30 (Search time: 0.004 seconds).
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2004-12
Perceptions of justice and employee willingness to engage in customer-oriented behavior
문준연
2015-06
희소성과 브랜드 신뢰도, 제품 유형 및 조절초점이 소비자 구매의도에 미치는 영향에 관한 연구
문준연
2008-01
Culture, product type, and price influences on consumer purchase intention to buy personalized products online
문준연
2015-12
스키 리조트 속성이 고객만족과 리조트 이미지 및 고객 충성도에 미치는 영향
문준연
2003-12
Determinants of Supplier Willingness to Invest in Supporting a Manufacturer`s Line
문준연
2009-11
Does Disclosure of Family Business Identity Affect Consumer Product Evaluations?
문준연
2021-10
패션 팝업 스토어에 있어서 소비자 특성이 청년층 소비자의 쇼핑가치와 구매의도에 미치는 영향
문준연
2017-02
메시지 프레이밍과 조절초점이 공익광고태도 및 친사회적행동의도에 미치는 영향
문준연
2006-12
대량맞춤제품에 대한 구매의도: 문화와 제품유형 및 가격의 영향
문준연
2013-10
Introduction: Strategic thinking in marketing
문준연
previous
1
2
3
next
Discover
-Subject
4
구매의도
4
조절초점
3
product type
3
purchase intention
3
메시지 프레이밍
3
조절적합성 효과
2
experimental design
2
Global Marketing Conference
2
Information Processing Fluency
2
Korean Scholars of Marketing Science
next >
-Date issued
2
2020 - 2021
11
2010 - 2019
15
2000 - 2009
2
1999 - 1999
BROWSE
Communities & Collections
Titles
Authors