2016-02 | QFD를 활용한 가치기반 교육서비스 디자인 접근방법에 대한 연구 | 원석희 |
2015-02 | QFD를 활용한 국세청 홈택스 서비스 시스템 품질 제고에 관한 연구 | 이성욱 |
2009-05 | QFD를 활용한 전사적 프로젝트 관리 시스템 구축사례 연구 | 백동현 |
2016-07 | A quality requirement analysis method using content analysis of SNS | 백동현 |
2013-12 | Quantitative Analysis for Biomass Energy Problem Using a Radial Basis Function Neural Network | 황승준 |
2013-12 | Quantitative Analysis for Biomass Energy Problem Using a Radial Basis Function Neural Network | 백승현 |
2001-12 | "Dynamic Business Paradigm Fit and Firm Performance : An Interactive Approach" | 김인호 |
2022-03 | Relational composition and member turnover of entrepreneurial founder teams at the nascent stage: a typology and empirical evidence | 임이숙 |
2007-10 | The Relationship between perceived compensation, organizational commitment and job satisfaction: the case of Mexican Workers in the Korean Maquiladoras | 심원술 |
2020-11 | Relationships among consumption values, affective responses, and customer patronage intention for luxury brands | 문준연 |
2016-06 | Relaxing Occupational Licensing Requirements: Analyzing Wages and Prices for a Medical Service | 박경원 |
2019-10 | A Review of Customer Citizenship Behaviors in the Service Context | 공태식 |
2021-03 | A Review of Customer Citizenship Behaviors in the Service Context | 공태식 |
2004-06 | RFM 모델에 기반한 인터넷 쇼핑몰의 상품 구성 평가 프레임웍 | 백동현 |
2004-06 | RFM 모델에 기반한 인터넷 쇼핑몰의 상품 구성 평가 프레임웍 | 박광호 |
2019-09 | The Rise of Multiple Inequalities: Focusing on Interactions between the Political and Economic Spheres | 서환주 |
2010-02 | Risk Management Lessons from 'Knock-in Knock-out' Option Disaster | 길재욱 |
2016-07 | The Role of Personalization, Engagement, and Trust in Online Communities | 공태식 |
2017-12 | Rolling Horizon을 적용한 발전용 유연탄 조달 최적화 모델의 민감도 분석 | 황승준 |
2017-12 | Rolling Horizon을 적용한 발전용 유연탄 조달최적화 모델의 민감도 분석 | 황승준 |