Browsing "BUSINESS ADMINISTRATION(경영학부)" byTitle

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Issue DateTitleAuthor(s)
2008-05Just-in-time purchasing in a franchising environment황승준
2008-05just-in-time purchasing in a franchising environment원석희
2015-12Kano 모형과 QFD를 활용한 국세청 홈택스 서비스 시스템 품질 제고방안에 관한 연구이성욱
2018-12Kano모델과 Timko 모델을 이용한 의료소비자의 병원선택요인에 관한 연구김준용
2004-12KTB 선물의 결제방식과 헤징효과에 관한 연구길재욱
2015-11“Mission matters”: 지각된 기업의 사회적 책임이 조직 신뢰를 매개로 조직 동일시에 미치는 영향, 그리고 미션 몰입의 조절 효과에 대하여전상길
2015-08“선한 행위를 통한 일의 의미 발견”: 지각된 기업의 사회적 책임이 일의 의미를 매개로 조직 동일시에 미치는 영향전상길
2001-06LISREL 적용상의 유의사항과 문제점조현철
2019-01Low Status Rejection: How Status Hierarchies Influence Negative Tie Formation임이숙
2020-11Managerial myopia and short-termism of innovation strategy: Financialisation of Korean firms서환주
2016-10Mandatory IFRS adoption and financial analysts’ information environment: Evidence from Korean market김누리
2001-12The marketing battle over genetically modified foods - False assumptions about consumer behavior김준용
2007-05(Max,+)-대수를 이용한 3-노드 유한 버퍼 일렬대기행렬 망에서 최적 버퍼 크기 결정황승준
2008-12Mediation and Moderation Models of Corporate Image Effects on Consumer Brand Evaluations문준연
2008-06Medical Diagnosis Problem Solving Based on the Combination of Genetic Algorithms and Local Adaptive Operations한창희
2021-04Methodology for assessing the contribution of knowledge services during the new product development process to business performance한창희
2015-11“Mission matters”: 지각된 기업의 사회적 책임이조직 신뢰를 매개로 조직 동일시에 미치는 영향, 그리고 미션 몰입의 조절 효과에 대하여전상길
2019-06The moderating effect of buyer purchasing strategy on the relationship between supplier transaction-specific investment and supplier firm performance문준연
2020-02MODIFIED BATCH MEAN CHARTS FOR NETWORK INTRUSION DETECTION백승현
2006-12Mood-management dynamics: The interrelationship between moods and behaviours김준용

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