Hanyang University repository
menu
검색
Library
Hanyang
Browse
Communities & Collections
Titles
Authors
My Repository
My Account
Receive email updates
Edit Profile
Repository at Hanyang University
Search
All of Repository
COLLEGE OF COMPUTING[E](소프트웨어융합대학)
MEDIA, CULTURE, AND DESIGN TECHNOLOGY(ICT융합학부)
Articles
Start a new search
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Add filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Sort items by
Relevance
Title
Issue Date
In order
Ascending
Descending
Authors/record
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Results 1-6 of 6 (Search time: 0.002 seconds).
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2018-02
인터넷 콘텐츠 맥락에서 유발된 감정이 콘텐츠 몰입을 매개하여 플로팅광고 태도에 미치는 영향에 관한 연구
이경렬
2017-02
N스크린 환경에서의 크로스미디어광고의 통합효과 검증에 관한 연구: 광고인게이지먼트효과를 중심으로
이경렬
2015-12
인스토어 미디어의 인게이지먼트 구성요소와 측정에 관한 실증적 연구
이경렬
2014-11
SNS에 대한 이용자의 진정성 지각이 온라인 구전의 수용확산에 미치는 영향 : SNS미디어 인게이지먼트의 매개효과를 중심으로
이경렬
2020-09
TV 예능 프로그램 속 브랜드 PPL의 효과에 관한 연구-프로그램 인게이지먼트와 침입성의 상호작용효과를 중심으로-
이경렬
2011-06
소셜네트워킹을 통한 마케팅활동에서 각 개인의 성향에 따라 나타나는 커뮤니케이션 형태와 정보에 대한 인게이지먼트 - 트위터를 중심으로
이경렬
previous
1
next
Discover
-Author
6
이경렬
-Subject
3
Engagement
2
engagement
2
SNS
1
and public self consciousness
1
authenticity
1
commitment
1
contents
1
Cross-Media
1
CTR
1
e-WOM
next >
-Date issued
1
2020
1
2018
1
2017
1
2015
1
2014
1
2011
BROWSE
Communities & Collections
Titles
Authors