Hanyang University repository
menu
검색
Library
Hanyang
Browse
Communities & Collections
Titles
Authors
My Repository
My Account
Receive email updates
Edit Profile
Repository at Hanyang University
Search
All of Repository
COLLEGE OF COMPUTING[E](소프트웨어융합대학)
MEDIA, CULTURE, AND DESIGN TECHNOLOGY(ICT융합학부)
Articles
Theses (Master)
Theses (Ph.D.)
Start a new search
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Add filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Sort items by
Relevance
Title
Issue Date
In order
Ascending
Descending
Authors/record
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Results 51-55 of 55 (Search time: 0.002 seconds).
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2010-05
글로벌 브랜드숍의 상업적 공간에 대한 소비자의 체험이 브랜드 자산에 미치는 영향 : 슈미트(Schmitt, 1999)의 체험 마케팅적 관점을 중심으로
이경렬
2011-01
광고성 문자 메시지에 대한 프라이버시 침해 우려가 모바일광고 콘텐츠의 수용에 미치는 영향
이경렬
2011-04
QR코드광고의 특성과 효과 연구 : 소비자 이용만족과 수용을 중심으로
이경렬
2011-11
새로운 광고마케팅 플랫폼으로서 소셜미디어의 확산과 활용실태
이경렬
2011-02
온라인 환경에서의 브랜드자산의 영향요인으로서 체험에 관한 이론적 고찰
이경렬
previous
1
...
3
4
5
6
next
Discover
-Subject
9
SNS
6
페이스북
5
온라인 구전
5
인게이지먼트
5
트위터
4
eWOM
4
Facebook
4
감정
4
광고태도
4
브랜드태도
next >
-Date issued
5
2019
4
2018
5
2017
6
2016
6
2015
7
2014
5
2013
7
2012
8
2011
2
2010
next >
BROWSE
Communities & Collections
Titles
Authors