Hanyang University repository
menu
검색
Library
Hanyang
Browse
Communities & Collections
Titles
Authors
My Repository
My Account
Receive email updates
Edit Profile
Repository at Hanyang University
Search
All of Repository
COLLEGE OF COMPUTING[E](소프트웨어융합대학)
MEDIA, CULTURE, AND DESIGN TECHNOLOGY(ICT융합학부)
Articles
Theses (Master)
Theses (Ph.D.)
Start a new search
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Add filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Sort items by
Relevance
Title
Issue Date
In order
Ascending
Descending
Authors/record
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Results 1-4 of 4 (Search time: 0.001 seconds).
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2015-11
시간적 거리와 행동정체성 수준에 따른 광고메시지 유형별 효과에 관한 연구 : 공인영어시험 광고를 중심으로
이경렬
2018-05
SNS 동영상형 네이티브광고에 대한 광고 혹은 정보 구분의 모호성이 설득효과에 미치는 영향에 관한 연구: 설득지식 활성화 수준의 매개효과를 중심으로
이경렬
2012-11
페이스북광고의 효과에 관한 실증적 연구 - 노출형광고와 “좋아요” 메시지의 광고효과의 차이를 중심으로
이경렬
2015-11
시간적 거리와 행동정체성 수준에 따른 광고메시지 유형별 효과에 관한 연구:공인영어시험 광고를 중심으로
이경렬
previous
1
next
Discover
-Subject
2
Ad Attitude
2
Advertising Appeal
2
Behavior Identification Level
2
Brand Attitude
2
Construal Level Theory
2
Standardized English Tests
2
Temporal distance
2
공인영어시험
2
광고소구
2
광고효과
next >
-Date issued
1
2018
2
2015
1
2012
BROWSE
Communities & Collections
Titles
Authors