Hanyang University repository
menu
검색
Library
Hanyang
Browse
Communities & Collections
Titles
Authors
My Repository
My Account
Receive email updates
Edit Profile
Repository at Hanyang University
Search
All of Repository
COLLEGE OF COMPUTING[E](소프트웨어융합대학)
MEDIA, CULTURE, AND DESIGN TECHNOLOGY(ICT융합학부)
Articles
Theses (Master)
Theses (Ph.D.)
Start a new search
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Add filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Sort items by
Relevance
Title
Issue Date
In order
Ascending
Descending
Authors/record
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Results 1-6 of 6 (Search time: 0.002 seconds).
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2015-11
대리경험이 자기효능감을 매개로 메시지 수용자 태도에 미치는 영향
이경렬
2015-11
시간적 거리와 행동정체성 수준에 따른 광고메시지 유형별 효과에 관한 연구 : 공인영어시험 광고를 중심으로
이경렬
2015-12
인스토어 미디어의 인게이지먼트 구성요소와 측정에 관한 실증적 연구
이경렬
2015-08
온라인 구전정보의 일면/양면 방향성과 지각된 유용성이 온라인 구전효과에 미치는 영향:조절초점 (regulatory focus)의 조절효과를 중심으로
이경렬
2015-11
시간적 거리와 행동정체성 수준에 따른 광고메시지 유형별 효과에 관한 연구:공인영어시험 광고를 중심으로
이경렬
2015-07
온라인에서 광고와 정보의 구분을 어떻게 할 것인가?
이경렬
previous
1
next
Discover
-Subject
2
구매의도
2
브랜드태도
2
시간적 거리
2
해석수준이론
2
행동정체성
1
Advertisement message
1
Agent experience
1
Development of Online Advertising...
1
e-WOM
1
Engagement
< previous
next >
BROWSE
Communities & Collections
Titles
Authors