Browsing "MEDIA, CULTURE, AND DESIGN TECHNOLOGY(ICT융합학부)" byTitle

Jump to:
All A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
  • Sort by:
  • In order:
  • Results/Page
  • Authors/Record:

Showing results 1 to 20 of 215

Issue DateTitleAuthor(s)
2019-021 인 미디어 방송에서의 사회경제 활동 분석한진영
2019-021 인 미디어 방송에서의 사회경제 활동 분석고민삼
2006-083G 방송망에서의 효율적인 멀티미디어 전송을 위한 유틸리티 기반 하이브리드 에러 복구 기법조용우
2006-08Adaptive error recovery in cdma2000 1xEV-DO mobile broadcast networks조용우
2006-06The aging effect on the joint muscle strength among exercising and non-exercising elderly people김정룡
2019-05Alliance for My Idol: Analyzing the K-pop Fandom Collaboration Network한진영
2019-05Alliance for My Idol: Analyzing the K-pop Fandom Collaboration Network고민삼
2019-07Ambivalent effects of display curvature on smartphone usability경규형
2017-04Analyzing the Adoption and Cascading Process of OSN-Based Gifting Applications: An Empirical Study한진영
2018-10Anthropomorphic Design: Emotional Perception for Deformable Object주다영
2019-02ASMR 청각 자극에 대한 뇌파 및 주관적 감성 반응김정룡
2018-04Assessment of Whole Body and Local Muscle Fatigue Using Electromyography and a Perceived Exertion Scale for Squat Lifting김정룡
2007-06Augmenting Reed-Solomon coding with retransmission for error recovery in 3G video broadcasts조용우
2018-08Bit.ly/practice: Uncovering content publishing and sharing through URL shortening services한진영
2006-02cdma2000 1xEV-DO를 위한 모바일 브로드캐스트/멀티캐스트 네트워크에서의 능동적인 에러 교정 방법에 관한 연구조용우
2005-11CEO이미지가 기업의 공중관계성에 대한 지각에 미치는 영향에 관한 연구 - 공기업 및 사기업에 대한 일반 공중의 지각을 중심으로이경렬
2004-08CEO이미지의 브랜드적 가치에 관한 연구: CEO이미지의 구성요소 및 기업가치에 미치는 영향을 중심으로이경렬
2005-03CEO이미지의 요인구조 및 척도개발에 관한 연구 - 우리나라 기업의 PR, 광고, 그리고 마케팅실무자에 대한 실증적 연구를 중심으로이경렬
2018-07Classification of Human-vehicle Interaction: User Perspectives on design주다영
2017-11Comparative analysis of a mobile device and paper as effective survey tools박은일

BROWSE