Hanyang University repository
menu
검색
Library
Hanyang
Browse
Communities & Collections
Titles
Authors
My Repository
My Account
Receive email updates
Edit Profile
Repository at Hanyang University
Search
All of Repository
COLLEGE OF COMPUTING[E](소프트웨어융합대학)
COMPUTER SCIENCE(소프트웨어학부)
MEDIA, CULTURE, AND DESIGN TECHNOLOGY(ICT융합학부)
Start a new search
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Add filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Sort items by
Relevance
Title
Issue Date
In order
Ascending
Descending
Authors/record
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Results 1-3 of 3 (Search time: 0.001 seconds).
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2014-02
SNS에 대한 이용자의 진정성 지각이 기업의 공중관계성에 미치는 영향에 관한 연구
이경렬
2013-08
페이스북 팬페이지에 대한 이용자의 진정성 지각이 브랜드 자산에 미치는 영향: 브랜드 동일시와 소비자-브랜드관계 매개변인의 역할을 중심으로
이경렬
2014-11
SNS에 대한 이용자의 진정성 지각이 온라인 구전의 수용확산에 미치는 영향 : SNS미디어 인게이지먼트의 매개효과를 중심으로
이경렬
previous
1
next
Discover
-Subject
2
authenticity
2
facebook
2
fanpage
2
SNS
2
팬페이지
1
authenticly
1
brand equity
1
brand identification
1
customer-brand relationship
1
e-WOM
next >
-Date issued
2
2014
1
2013
BROWSE
Communities & Collections
Titles
Authors