Browsing "DESIGN(디자인학부)" byTitle

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2020-021인 가구 편의점(CVS) 식품 정보전달 향상을 위한 모바일 서비스 디자인 사용성 연구김인애
20244차 산업혁명 시대에 따른 복합상업시설 매개공간 디자인 방향에 관한 연구소욱
20214차 산업혁명 시대의 전자브랜드 플래그십 스토어 공간디자인 방향에 관한 연구왕소침
20194차 산업혁명 시대의 주거변화 요인에 따른 자립형 스마트 주거 개발에 관한 연구이진원
2024A Psychological Model of Shopping APP Design Based on Consumer Motivations형해빈
2018-02A Study on Designing Brand Identity Marks with Nature Theme재명양
2024A Study on the App Gaming Character Illustration Style Applying Chinese Mythology Ancient Book유이슬
2017-02A Study on the Effect of Brand Mark’s Formative Characteristic and Communication Capability on Brand Awareness진야련
2024A Study on the Traditional Patterns of China based on Applying Vernacular Design한예덕
2015-02A Study on the User Interface Design of Mobile Banking Applications in Turkey일마즈
2021AI 스피커 기반의 디지털 시각화에 관한 연구신은혜
2024AI 스피커의 VUI 사용성 평가지표 개발 및 개선전략 -중국 Z세대 사용자를 중심으로-주초
2022Analytical Study on Visual Culture Codes of Stamp Designs Utilizing Culture Code Brand Design Methodology (CCBD)왕연수
2021AR기능을 활용한 스마트 글래스 UI/UX 디자인 연구김나영
2012-08Baby carriage의 사용자 니즈유형에 따른 시장세분화 전략에 관한 연구박정은
2024Chinese Aesthetics in ‘Jianzhi’ Patterns by Analyzing Chinese Art Folklore임벽희
2024Chinese New Style Tea Beverage Packaging Design Based on Analyzing the Consumer Behavior of Generation Y왕순
2024Color System Based on Utilizing Traditional Chinese Color System Context and Symbolic Significance한샤오
2024ESG 기반 지속 가능 패키지디자인 모형개발 연구최영조
2022Exploring Designers’ Knowledge Retention of DrawingBárbara Arantes de Paula

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