Browsing "ADVERTISING & PUBLIC RELATIONS(광고홍보학과)" byTitle

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2017-02CEO SNS 활용이 위기 상황 시 공중에 미치는 영향윤종혁
2009-02CMC에서의 공중 세분화 결정요인 및 여론 과정에 관한 연구김현정
2020-02Crisis communication strategies for perceived breaches of trust빅토리아
2024DEVELOPMENT OF A METAVERSE CUSTOMER ENGAGEMENT SCALE: AN EMPHASIS ON AR EXPERIENCES조영
2023Distance between avatars and conversation satisfaction in immersive virtual reality방서여
2007-02DMB(digital multimedia broadcasting)광고에 영향을 미치는 요인에 관한 연구박재경
2017-02Effectiveness of Media Campaigns for Improving Knowledge on Tuberculosis전의성
2022EXPLORING EFFECTS OF CHINESE PASTORAL VIDEOS ON TRAVEL AND DIFFUSION INTENTIONSXiangbo Ding
2010-02IPTV 광고의 지각요인이 IPTV 광고태도와 이용의도에 미치는 영향에 관한 연구신혜선
2011-08IPTV에서 상호작용성, 플로우, 이용동기가 양방향 광고에 미치는 영향 연구김상준
2007-08OPR 측정의 한국화 및 PR 커뮤니케이션 효과변인들의 인과관계에 관한 연구김형석
2019Optimistic Bias toward HIV/AIDS in the Korean Society:Factors and the OutcomeElena KIM
2008-02PR대행사 실무자의 갈등이 조직 유효성에 미치는 영향에 관한 연구서민우
2012-02SNS 이용 동기에 따른 광고효과에 관한 연구김성휘
2014-02SNS를 통한 온라인 구전 효과의 통합 모형에 관한 연구박탄우
2016-02SNS상의 온라인 구전의 특성이 한류에 관한 온라인 구전행동 및 한국의 국가이미지에 미치는 영향-중국소비자를 중심으로유우
2014-08SNS에 대한 진정성이 SNS 이용자의 온라인 구전 인게이지먼트에 미치는 영향 : 미디어 인게이지먼트의 매개 효과를 중심으로한송희
2024THE EFFECT OF AI-GENERATED ADVERTISING AND INSTAGRAM CHARACTERISTICS ON CONSUMER: EXPLORING TNE MEDIATING ROLE OF PERCEIVED FUNCTIONAL VALUE유봉원
2023The Impact of Different Types of Virtual Influencers’ Characteristics on Consumers’ Behavioral Intentions: The Mediating Role of Perceived Social Presence and Attachment to the Virtual Influencer자이위쩡
2021THE META ANALYSIS OF THE EFFECTIVENESS OF SPORTS SPONSORSHIP ON CONSUMER RESPONSE IN KOREA김재민

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