166 0

Full metadata record

DC FieldValueLanguage
dc.contributor.author서선덕-
dc.date.accessioned2021-04-15T05:33:30Z-
dc.date.available2021-04-15T05:33:30Z-
dc.date.issued2001-11-
dc.identifier.citation대한교통학회 학술대회지, v. 40, page. 427-432en_US
dc.identifier.urihttp://www.dbpia.co.kr/journal/articleDetail?nodeId=NODE07496831-
dc.identifier.urihttps://repository.hanyang.ac.kr/handle/20.500.11754/161468-
dc.description.abstract건널목의 입체화 여부는 현재, 경제성 평가의 대상은 아니다. 그러나, 다수의 입체화 사업의 우선순위등을 고려할 경우에는 경제적 효과의 크기가 주요 고려항목이어야 할 것이다. 입체화에 따른 경제적 효과를 평가하는 모형과 절차를 제시하였다.en_US
dc.language.isoko_KRen_US
dc.publisher대한교통학회en_US
dc.title건널목 입체화 사업의 경제적 효과 평가en_US
dc.title.alternativeIdentification of Economic Benefit of Rail Grade Crossingen_US
dc.typeArticleen_US
dc.relation.journal대한교통학회지-
dc.contributor.googleauthor조성훈-
dc.contributor.googleauthor김연규-
dc.contributor.googleauthor서선덕-
dc.relation.code2012100279-
dc.sector.campusE-
dc.sector.daehakCOLLEGE OF ENGINEERING SCIENCES[E]-
dc.sector.departmentDEPARTMENT OF TRANSPORTATION AND LOGISTICS ENGINEERING-
dc.identifier.pidsunduck-
Appears in Collections:
COLLEGE OF ENGINEERING SCIENCES[E](공학대학) > TRANSPORTATION AND LOGISTICS ENGINEERING(교통·물류공학과) > Articles
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Export
RIS (EndNote)
XLS (Excel)
XML


qrcode

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

BROWSE