412 0

유효빈도 결정에 영향을 미치는 요인들에 대한 매체실무자 인식 조사

Title
유효빈도 결정에 영향을 미치는 요인들에 대한 매체실무자 인식 조사
Other Titles
Research on media planners' perception of the factors influencing effective frequency decisions
Author
조선국
Alternative Author(s)
CHO SEONKOOG
Advisor(s)
이경렬
Issue Date
2011-02
Publisher
한양대학교
Degree
Master
Abstract
국내 매체기획자들이 유효빈도에 대해 어떻게 인식하고 있으며 실제 마케팅,크리에이티브,미디어 등의 요인들에 어떻게 유효빈도를 적용하고 있는지를 조사 연구하였다
URI
https://repository.hanyang.ac.kr/handle/20.500.11754/139935http://hanyang.dcollection.net/common/orgView/200000416623
Appears in Collections:
GRADUATE SCHOOL OF JOURNALISM AND MASS COMMUNICATION[S](언론정보대학원) > JOURNALISM AND MASS COMMUNICATION(사회계열) > Theses (Master)
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Export
RIS (EndNote)
XLS (Excel)
XML


qrcode

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

BROWSE