611 0

Full metadata record

DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisor이삼형-
dc.contributor.author김은주-
dc.date.accessioned2020-02-26T16:31:24Z-
dc.date.available2020-02-26T16:31:24Z-
dc.date.issued2014-08-
dc.identifier.urihttps://repository.hanyang.ac.kr/handle/20.500.11754/130124-
dc.identifier.urihttp://hanyang.dcollection.net/common/orgView/200000425464en_US
dc.description.abstract본 연구는 학습자 수준에 따른 고등학생들의 읽기 전략 사용을 분석하여 읽기 능력 향상을 위한 지도 방안을 모색하는 데 있다. 고등학생들을 연구 참여자로 선정하여 수능 문제를 대상으로 구체적인 읽기 전략의 양상을 살펴보고 각 수준별 지도 방안을 제언하였다.-
dc.publisher한양대학교-
dc.title학습자 수준별 읽기 전략 사용에 관한 분석 연구-
dc.title.alternativeAnalysis on Using of Reading Strategies based on Levels of Learners-
dc.typeTheses-
dc.contributor.googleauthor김은주-
dc.contributor.alternativeauthorkim, Eun Ju-
dc.sector.campusS-
dc.sector.daehak대학원-
dc.sector.department국어교육학과-
dc.description.degreeDoctor-
dc.contributor.affiliation언어교육-
Appears in Collections:
GRADUATE SCHOOL[S](대학원) > KOREAN LANGUAGE EDUCATION(국어교육학과) > Theses (Ph.D.)
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Export
RIS (EndNote)
XLS (Excel)
XML


qrcode

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

BROWSE