610 0

Full metadata record

DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisor박춘길-
dc.contributor.author나진석-
dc.date.accessioned2020-02-25T16:33:04Z-
dc.date.available2020-02-25T16:33:04Z-
dc.date.issued2015-02-
dc.identifier.urihttps://repository.hanyang.ac.kr/handle/20.500.11754/129551-
dc.identifier.urihttp://hanyang.dcollection.net/common/orgView/200000426151en_US
dc.description.abstract이 논문은 마인드맵의 장점 및 작성법, 협동학습의 모형, STAD 협동학습의 주요요소에 대해 소개하고 마인드맵과 협동학습을 활용해서 고등학교 수학Ⅱ 집합과 명제 단원의 학습 지도 방안을 제시해 본다.-
dc.publisher한양대학교-
dc.title마인드맵과 협동학습을 활용한 지도방안에 관한 연구-
dc.typeTheses-
dc.contributor.googleauthor나진석-
dc.sector.campusS-
dc.sector.daehak교육대학원-
dc.sector.department수학교육전공-
dc.description.degreeMaster-
Appears in Collections:
GRADUATE SCHOOL OF EDUCATION[S](교육대학원) > MAJOR IN MATHEMATICS EDUCATION(수학교육전공) > Theses(Master)
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Export
RIS (EndNote)
XLS (Excel)
XML


qrcode

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

BROWSE