238 0

스포츠 마케팅에 투영된 상징적 디자인 표현물의 감성 연구 - 스포츠 모자를 중심으로

Title
스포츠 마케팅에 투영된 상징적 디자인 표현물의 감성 연구 - 스포츠 모자를 중심으로
Other Titles
A Study on the Emotion of Symbolized Design Shape in Sport Marketing - Focused on Sport Cap -
Author
박규원
Keywords
Sport Marketing; Efficiency; Symbolized Shape; Emotional Society
Issue Date
2005-12
Publisher
한국디자인문화학회
Citation
한국디자인문화학회지, v. 11, No. 4, Page. 43 - 50
URI
http://www.dbpia.co.kr/journal/articleDetail?nodeId=NODE06541568&language=ko_KRhttps://repository.hanyang.ac.kr/handle/20.500.11754/112044
ISSN
1598-6497
Appears in Collections:
COLLEGE OF DESIGN[E](디자인대학) > COMMUNICATION DESIGN(커뮤니케이션디자인학과) > Articles
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Export
RIS (EndNote)
XLS (Excel)
XML


qrcode

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

BROWSE