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웹사이트 플로팅광고가 수용자 태도에 미치는 영향에 관한 연구

Title
웹사이트 플로팅광고가 수용자 태도에 미치는 영향에 관한 연구
Other Titles
Effects of Floating Advertising on the Consumers' Attitudes Toward Advertising
Author
이경렬
Keywords
인터넷광고; 플로팅광고; 광고태도; 사이트유형; 제품관여도; internet ad; display iid fioating ad; product invoIvement; attitude toward ad
Issue Date
2006-12
Publisher
한국광고학회
Citation
광고학연구, v. 17, No. 5, Page. 167-182
URI
https://www.earticle.net/Article/A73705https://repository.hanyang.ac.kr/handle/20.500.11754/108947
ISSN
1225-0554
Appears in Collections:
COLLEGE OF COMPUTING[E](소프트웨어융합대학) > MEDIA, CULTURE, AND DESIGN TECHNOLOGY(ICT융합학부) > Articles
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