315 0

고객여정지도를 통한 테이크아웃 매장의 서비스 개선방향을 위한 기초연구

Title
고객여정지도를 통한 테이크아웃 매장의 서비스 개선방향을 위한 기초연구
Other Titles
Basic research for the improvement of Takeaway shop service through the customer journey map
Author
박경진
Keywords
Service Design; Customer journey map; Touch Point
Issue Date
2015-05
Publisher
한국디자인학회
Citation
2015 한국디자인학회 봄 국제학술대회, Page. 200-201
URI
http://www.dbpia.co.kr/Article/NODE06335269https://repository.hanyang.ac.kr/handle/20.500.11754/100676
Appears in Collections:
COLLEGE OF DESIGN[E](디자인대학) > TECHNO-PRODUCT DESIGN(테크노프로덕트디자인학과) > Articles
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Export
RIS (EndNote)
XLS (Excel)
XML


qrcode

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

BROWSE